♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
ramadhan al-mubarak part 16.......
Thursday, August 25, 2011 ✿ 9:44 PM ✿ 0 Royal Person (s)
assalammualaikum...
salam ramadhan...
wow! 
ary nie da 25 ramadhan...
ish!
x saba2 ase nyer na 
sambut raya!
heheheheh..


okey..
ary nie...
aku na story laa cket...
huhuhuhuh
mmg laa na story kan??
law x..
x kan na post entry 
yg kosong jew kan??
hehehehe..
okey...
ary nie...
aku dapat 
"surat cinta+rindu"
dary bestie aku!
gggrrrr!
thanz a lot laa sayangs!
ily lah!
<3
hehehehe..


na taw x pew
yg dye tulis kat aku??
na x???
law x na sudah!
leyh blar dary blog aku nie!
heheheheeh
okey....
dye tulis surat kat aku gni...




Assalammualaikum <3
   Kehadapanku saudari Nur Shafika Binti Mazlan . Harap saudari berada dalam keadaan sihat . HAHA ! Macam bengong aku tulis gni . Weyhweyh . Mu sehat ? HAHA ! Ika sihat x ? Baju RAYA dah siap beli ke ? Berapa pasang ? Tahun depan berbuka sama-sama eh . PLEASE ! Saya rindu awak . Nanti jumpa lepas raya okay ? RINDU MU GILA . HAHA ! Err . Semua okay ? Kuih raya buat kat uma @ kedai ? INSYAALLAH ada masa saya g umah awak . Awak datang uma pun duit raya mana dapat doh ! :D Awak kan tua . Sorry lah kad raye tade . :p . Okay kesempatan nie saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN serta memohon 1001 kemaafan . HARAP AWAK MAAFKAN if i got wrong with you baby :p . Err . Harap AIDILFITRI kali nie bermakna buat awak sekeluarga :) . Apa yg terjadi kat saya , ini je mampu saya brtahan dan air mata saya x kan berhenti mengalir @ kering selagi saya masih hidup . Air mata peneman saya tatkala awak jauh ! :') Eheh dah jiwang :p Nanti hangs , saya nak bawak bestie saya yang sorang lg kat PEKAN . Set date ya . Saya tengah exam ni . :) Exam agama :) I <3 you IKA . Walaupun tade kad berharga tapi diri awak tetap ingatan saya . JAGA DIRI . kirim salam dekat ma .


ggrrr! 
teharu aku bilew 
dapat 
surat cinta+rindu 
dary bestie aku!
eeyyyhhh!
jgn na jelez lah!
hehehehehe..


anyway!
thanz a lot sayangs!
imy lah!
raya nty kte raya
same2 ag k???
kte g jalan sakan ag!
dapat du8 raya!
hehehehehe..
n...
for u...
sy da pos kan kad raya
special utk awok sayangs!
tapi x taw da cmpy kew
blom ag!
hehehehehe...


eerrr!
raya nty datang laa uma!
awok dapat du8 raya!
hehehehe...
n..
kowg pown...
law na datang uma
aku pown leyh jew...
pintu uma aku
sentiase dbuka utk tetamu
yg na datang uma aku!
hehehehehe...


tapi..
du8 raya tuwh..
x laa byak ngat ewk??
ciput jew laa kau bg!
yelaa....
dax kecik ne leyh
pegang du8 byak2 kan???
hahahaha!!
law x taw uma n
alamat uma aku...
just text jew aku..
call aku...
x pown post jew comment 
kat chat box aku..
x pown..
walling aku kat fb!
hehehehe..
semangat nyer lah aku nie!
:D
okey geng??
heheheehe


Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN