♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
semakin parah...
Thursday, September 15, 2011 ✿ 1:38 PM ✿ 0 Royal Person (s)
hari ini..
aku x gi skolah lagi...
okfine..
telinga aku semakin parah!
T-T
hari nie...
aku gi klinik lagi..
wat medicle cheakup...
doktor bagi tahu aku..
yg telinga aku
da bernanah..
 
 
OMG!
patot laa cmlm...
telinga aku sakit tahap cipan!
rupa-rupa nya??
da bernanah laa...
alamak ai!
aku ingat..
lepaz g klinik+makan ubat..
telinga aku semakin
baik dan pulih 
dengan secepat mungkin..
tapi...
malang nya...
telinga aku makin parah!
hari ini..
doktor tambah kan
dos kat ubat aku...


alamak ai..
makin betambah ubat 
yg aku kne makan..
nie laa yg wat kan
aku nie malaz na makan 
ubat time sakit kan??
elok-elok semalam..
aku just kene makan
ubat 2 biji jew...
ary nie??
da kne tambah 4 biji...
adush....
doktor tahu x yg aku
nie da terseksa??
terseksa makan ubat+tahan
sakit telinga aku nie???


heish!
da x de cara len kew
na sembuh ka telinga aku nie??
aku da merana laa...
x kesian kew kat aku??
:(
eheheh!
aku nie da mintak simpati
pulak kan??
dasar muka x malu jew
aku nie kan??
hehehehe
anyway..
aku harap cgt..
yg telinga aku nie..
cepat-cepat laa baik...
aku da x tahan..

Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN