♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
fixie....
Thursday, October 27, 2011 ✿ 6:48 PM ✿ 0 Royal Person (s)

assalammualaikum...
eeerrrr...
aku masih lagi dalam 
dilema exam!
weyh! 
exam aku x abis ag laa...
ye...
ade 3 paper lagi yang perlu
aku tempuhi next week..
ggggrrrrr!
harap harap aku dapat jawab
laa kan soalan exam tuwh???
doa kan aku ye??
insyaallah...


okey...
back to topic....
sekarang nie...
remaja remaja sekarang...
tergila gila kan basikal fixie!
eeerrrr...
aku pown x taw laa pew
kelebihan fixie tuwh 
dari basikal  basikal lain...
weyh!
harga boleh tahan mahal gila laa kan??
tapi...
yang menarik nyer basikal 
fixie yang menjadi kegilaan
ramai sekarang nie...
colour dye yang menyerlah!
memang dari jauh da nmpak laa
kan basikal fixie
yang kowg naik tuwh...
sebatu da boleh nmpak!
hehehehehe


adik lelaki aku pown x terkecuali
tergolong dalam kalangan
remaja remaja yang gila kan 
basikal fixie nie...
dye pown ade fixie...
x na ketinggalan weyh!
eeerrr...
tapi sekarang nie...
macam da jadi 1 trend 
laa kan remaja remaja
naik basikal fixie...
kadang kadang tuwh....
setiap pagi or petang...
ade jew 1 group fixie nie
yang round round area rumah 
ow na gi tempat rekiasi kan??
pada masa yang sama...
dapat jugak laa kan
bersukan dan keluarkan peluh tuwh...


x de laa
asyik asyik na mengadap
tv main ps2 kan??
sekurang kurang nyer...
trend fixie nie...
mendatang kan faedah yang
baik kepada remaja sekarang...
x de laa statistik obesiti
kat malaysia nie semakin bertambah
dan meningkat kan???
yelaa...
sekarang nie...
malaysia pown da makin
terkenal dengan masyarakat nyer
yang obesiti....
paling menakut kan lagi...
kanak kanak yang baru lahir
dari perut ibu pown
da de yang obesiti...
sampai kan...
digelarkan...
obes's baby!


eeerrrr...
menakut kan!
so...
dengan ade nyer keluaran 
basikal yang menyerlah nie...
dapat jugak laa faedah nyer kan???
tapi....
harga basikal nie mahal laa cikit...
basikal nie..
harga nyer dalam lingkungan
RM 350-RM 650...
tapi...
x taw laa kan kalau kalau
harga nyer ade yang lagi murah
ow lagi mahal....
maklum laa...
x kan laa aku na g jelajah
satu malaysia na tinjau harga
basikal fixie nie kan??
ponat eden!
hahahahah!!


design basikal fixie nie pown...
ade banyak jenis laa jugak...
tapi...
aku x pasti sanagt laa
kat bahagian mane kan??
n than...
fixie nie jugak...
ade jenama yang berasingan..
bergantung pada harga...
so...
kalau kalau ade yang x taw natang fixie
yang aku cerita kan nie...
bia aku tunjuk kan beberapa
laa gambar gambar basikal fixie nie kan??














Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN