♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
kerana hujan....
Wednesday, October 26, 2011 ✿ 11:10 PM ✿ 0 Royal Person (s)
assalammualaikum...
wah!
hari nie...
hari yang gembira!
why??
yelaa....
sbb hari nie...
akhir nyer...
aku dapat gewk kua hang!
walaupun...
pagi tadi...
hujan lebat gila turun!


tapi...
alhamdulillah...
nasib menyebelahi  aku....
bila dalam pukul 9.30 pagi tadi...
hujan pown semakin lama..
semakin reda!
yahoooo!!
memang seronok laa kan??
hehehehe
hari pulak...
aku dapat jumpa bestie aku!
wah!
semakin cunnn wooo dye!
dye pakai shawal tadi....
nmpak lain gila dye...
n dye da nmpak makin berisi!
wow!
kalah aku kowt???
heheheheh


tapi....
malang nyer...
hari nie...
time aku jumpa bestie aku...
aku diam seribu bahasa kowt???
ggggrrrr!
aku x taw na ctew pew nan
bestie aku hari nie...
kalau x tuwh....
mak ai!
mulut aku jew laa kan yang
pot pet pot pet??
hehehehe
tapi kali nie???
aku diam jew....


eeerrrr!
tah laaa....
aku pown x taw laa...
kenapa laa hari nie aku
kuat sangat diam kan diri...
bukan nan bestie aku jew....
nan bie aku pown weyh!
aku pown x banyak cakap 
nan dye hari nie....
kalau x tuwh..
selagi dye x sound aku..
selagi tuwh laa aku
na bercakap jew kan???
tapi hari nie???
aku rase macam x de mud 
na cakap banyak banyak!


haih!
aku pown x taw laa kenapa kan??
n than...
hari nie...
time aku keluar..
aku x jumpe pulak eycha weyh!
haih!
semalm punye laa berie kan
kawan comel aku yang sorang
tuwh na jumpe aku kat banda....
sampai malu aku di buat nyer!
yelaaa...
dye yang berie sangat na jumpe
aku kat banda...
dye kate...
asyik asyik dalam blog jew kan???
hehehehe


so...
malu laa aku!
tibe tibe hari nie...
aku keluar...
batang hidung dye nan boyfie
dye pown aku x nmpak weyh!
eeerrr!
maybe eycha x jadi 
keluar kowt kan hari nie???
x pown...
memang aku yang x perasan
eycha nan boyfie dye hari nie...
yelaaa...
hari nie...
punya laa ramai orang kat
East Coast Mall!
mak ai!
sesak!
maklum laa...
cuty kan??
orang pow amik laa jugak kesempatan
macam aku nie...
na keluar gewk...
kan???
anyway!
hari nie...
happy jugak laa aku nie...
sebab dapat jumpa bestie
aku yang da lama aku x jumpe...
n sebab x jumpe eycha!
hehehehe
gurau gurau jew ye eycha yang comel?


Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN