♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
shafika mazlan di tag lagi !
Sunday, October 30, 2011 ✿ 5:50 PM ✿ 0 Royal Person (s)
SYARAT SYARAT PERMAINAN : 
  • Letak kan syarat syarat permainan di entry blog
  • setiap orang mesti nyatakan 11 perkara tentang diri sendiri
  • pergi blog rakan rakan dan nyata kan kepada mereka tentang mereka di tag blog anda
  • tidak boleh di tag kepada orang yang sama

11 perkara tentang Shafika Mazlan :
  • seorang anak perempuan yang bernama Nur Shafika
  • anak perempuan kepada Encik Mazlan & Puan Norzeera Hanee
  • anak sulung daripada 3 orang adik beradik
  • seorang gadis remaja yang berumur 16 tahun
  • lahir pada 3 feb 1995
  • lahir pada pukul 6 pagi
  • lahir di Hospital Tengku Ampuan Afzan , Kuantan Pahang
  • hobi 4B - berblogging berfacebook berangan beradu !
  • makanan kegemaran - makanan barat 
  • minuman kegemaran - jus epal
  • seorang pelajar aliran kemanusiaan ! :)

Soalan Dari Fadz

  • buat apa sekarang ?
  • korang couple yg keberapa dari bf korang ? 
  • hadiah ape yg korang nak ?
  • sape yg paling caring dgn korang ?
  • korang x penat ke maen blogger ni ?
  • sape kwn korang kat blog ni ?
  • korang rasa-2 lawa x blog aku  ? bg cadangan woo :)
  • korang x penat ke bace bnde alaa aku tulis ni

Jawapan dari Shafika Mazlan :

buat apa sekarang ?
 - mesty laa berblogging ! :)

korang couple yg keberapa dari bf korang ? 

 - tah laa x ingat da ! heee past is past laa sygs ! :)

hadiah ape yg korang nak ?

- nak camera DSLR and ipad ! x pown galaxy tab jew laa =.=

sape yg paling caring dgn korang ?

- harus laa cik abg buah hati ! x lupa jugak kat abg hotstuff saya ! :)

korang x penat ke maen blogger ni ?

 - x penat lah ! lagi bez ada laa ! <3

sape kwn korang kat blog ni ?

- ramai laa sygs ! termasuk awak lah adk Fadz !

korang rasa-2 lawa x blog aku  ? bg cadangan woo :)

 - lawa laa sygs , cadangan ? eeerrr , tah laa . heee =='

korang x penat ke bace bnde alaa aku tulis ni ?

- x penat pongg , layan laa adk comel nie kan ? :)





* x nak tag kat sape sape leyh x ? heee =='

Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN