♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
calon spm 2012...
Wednesday, November 30, 2011 ✿ 6:20 PM ✿ 2 Royal Person (s)



assalammualaikum...

alahai , gerun pulak aku tengok calender kan ? sebab apa ? yelaa , hari nie dah 30 Nov weyh ! ish , pejam celik pejam celik cepat jew kan masa berlalu ? nanti sedar sedar dah nak sekolah balik . eyh ! aku x nak sekolah lagi . boleh x kalau aku nak lambat kan masa berjalan & berputar ? yelaa , aku x nak cepat cepat amik spm ! argh ! takut kowt ? yelaa , spm kan menentu kan masa depan kita ? cerah ke masa depan aku nanti ? sambung belajar lagi ke aku nanti ? kalau sambung belajar , aku masuk IPTA kew ? ow just IPTS ? cemerlang kew result spm aku nanti ? gembira kew aku nanti ? angga kew mak bapak aku nanti ? yaallah , banyak persoalan yang bermain dalam kepala otak aku sekarang nie . gara gara spm jew . 


boleh x kalau aku x nak amik spm ? hahahaha takut laa nak spm ! takut x leyh terima lagi keputusan exam aku . cukup laa aku menangis time aku menatap result upsr & pmr aku ! aku x nak dah menangis time aku menatap slip result aku nanti ! aku x nak dah nangis sebab result yang aku idam idam kan x dapat lagi . aku dah x nak kecewa da laa . cukup laa 2 kali aku kecewa dan terkandas dengan exam aku yang tuwh . :'(






aku x kuat laa nak hadapi kenyataan time dapat result exam . aku dah x mampu nak berhijad ! mampu nak kuat kan semangat untuk hadapi dugaan hidup yang seterus nyer . :( yaallah , tengok laa aku nie , nampak jew strong kan ? padahal ? aku nie lemah weyh ! aku nie x sekuat macam mana yang orang nmapak aku . aku lemah ! aku x sekuat dulu . aku takut aku kecewa lagi ! x nak ! aku x nak kecewa lagi .


aku berazam yang tahun nie , aku akan belajar bersungguh sungguh nak capai apa yang aku impi kan selama nie . aku ak buat mak bapak aku bangga dengan aku ! aku x nak menangis gara gara kecewa tengok keputusan exam aku . stop ! cukup laa 2 kali jew aku kecewa . aku x nak kecewa kali yang ke 3 ! enough ! aku mesti bangkit dari kelemahan . aku mesti tabah & kuat hadapi kenyataan hidup ! aku pasti boleh beryaja kali nie dengan usha yang lagi gigih ! 


kalau orang lain boleh dapat kan straight A , kenapa aku x boleh kan ? semue orang sama jew kat dunie nie . yang membezekan kita dengan orang lain adalah usaha kita . betul kan ? yaallah , kau bagi lah aku kekuatan untuk hadapi semua ini yaallah . kau beri lah aku pertolongan mu untuk aku hadapi peperiksaan spm aku tahun depan ! aku nak mak bapak aku bangga dengan aku . aku x nak kecewa kan mereka lagi . aku yakin , aku pasti boleh !




matapelajaran yang diambil :

bahasa melayu
bahasa inggeris
sains
matematik
sejarah 
pendidikan islam
geografi
ekonomi asas
pendidikan seni visual



* good luck nur shafika binti mazlan ! :)








Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN