♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
yang ke 170!
Tuesday, November 29, 2011 ✿ 8:53 PM ✿ 2 Royal Person (s)


assalammualaikum...


okey , entry kali nie aku nak mantion kan laa kan follower aku yang ke 170 ! first ckali , aku nak mintak ampuan dan maaf sebab aku lambat mantion kan kat entry aku kali nie sape follower aku yang bertuah kan ? maaf atas kesulitan yang berlaku . heheheheh okey , follower aku yang bertuah kali nie , masih lagi kaum hawa laa . alahai , bila pulak laa kaum adam nak join aku punyer blog nie ? asyik asyik kaum hawa jew yang join . kaum adam bila lagi ? kaum adam bila lagi nak follow aku nyer blog dan jadi follower aku yang bertuah nie kan ? lama dah aku tunggu nie . tapi x kesampaian lagi laa . eeerrrr , maybe x de rezeki lagi kowt blog aku nie nak di follow oleh kaum adam kan ? haih ! ape lah nasib aku nie kan ? hehehehe


okey okey , sekarang aku nak umum kan follower aku yang bertuah nie . follower aku yang bertuah kali nie adalah , jeng jeng jeng ! hehehehe . follower aku yang bertuah kali nie ialah sis fana ! terima kasih sebab sudi follow blog aku yang x seberapa nie kan ? al maklum laa , aku nie bukan nyer pandai sangat nak berceloteh kat dalam blog nie . nie pown aku rase aku berceloteh nie pown dah yang terbaik . eeerrr , maaf laa kalau kalau blog aku nie x de mendatang kan faedah kat kowg . yelaaa , aku nie budak baru belajar . x perfect lagi dalam dunia blogger nie .


kepada sesiapa yang nak bg cadangan idea pendapat atau pape jew , boleh lah luah kan pendapat pape kat aku okeys sayangs ? aku terima idea idea kowg yang cool tuwh . tapi , jangan lah kowg suka sangat nak kritik blog aku nie kan ? yelaaa , aku taw blog aku nie x seberapa . tapi aku nie masih lagi ade hati & perasaan ye sayangs ? aku bukan nyer robot yang x de hati & perasaan . so , aku harap kowg boleh laa faham dengan situasi aku nie okey ? :)


okey , aku rase panjang benor dah aku berceloteh kali nie , macam biasa laa aku punye pesanan kat follower follower tersayangs aku kan ? kalau kalau sesiapa yang dah follow blog aku nie . tapi aku still x follow blog kowg tuwh , please btw aku okeys ? al maklum laa , kadang kadang ade perkara yang menyebab kan aku x dapat nak follow blog kowg . harap kowg faham okeys ? jangan nak kate aku nie dah mendabik dada dah , sorry okeys ? aku still blogger yang x sombong lagi buat masa nie . insyaallah . :D




* macam mana entry aku kali nie ? okey x kalau aku guna alignment macam nie ? ke malas nak baca sebab  nmpak lagi panjang ? comment kat aku okeys sayangs , nak kan pendapat u all semua . thank you ! <3








Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN