♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
selamat tinggal 2011 selamat datang 2012....
Friday, December 30, 2011 ✿ 4:38 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


yaallah , tinggal berapa hari jew lagi kita akan tinggal kan tahun 2011 kan ? hari nie dah 30.12.2011 ! eeerrr , cepat gilaa masa berlalu , begitu pantas masa meninggal kan kita sehingga kan sesiapa yang masih leka akan sentiasa ketinggalan di belakang tanpa disedari nyer . sesiapa yang maju akan sentiasa maju kehadapan dengan pantas nyer . before that , aku nak ucap kan Happy Birthday kepada bestie aku Nur Adlina Binti Kamaluddin yang 16 ! eeerrr , lambat sungguh birthday dye kan ? hee~ :) semoga panjang umur & murah rezeki taw ? i'm always miss u a lot laa . *_____*


okey , back to topic ! :) eeerrr , tahun 2012 nie secara automatik nyer aku akan bergelar sebagai calon peperiksaan spm ! weyh , x sangka aku dah nak 17 tahun . cepat jew masa berlalu rasa macam baru semalam jew aku masuk darjah 1 ! tup tup ? pejam celik pejam celik ? aku dah nak habis sekolah dah . yaallah , memang begitu pantas masa meninggal kan kita kan ? hari nie dah 30 hari bulan , macam mana dengan azam kowg sayangs ? dah tertunai dah tahun nie ? kalau dah tunai kan azam kowg tuwh baguz laa . aku tumpang gembira + bangga sebab kowg dah berjaya tunai kan azam kowg kan ? tapi , kalau yang masih x sempat nak tunai kan tuwh nampak nyer tahun depan kene bawak lagi laa kan azam lama kowg tuwh ? x pew sayangs , jangan cepat berputus asa okeys ? x de bende kat dunia nie yang kita nak datang bergolek , kita kene usaha . :)


wah ! sedap betul aku berfalsafah kan ? aku nie pown kene guna pakai jugak apa yang aku cakap kan tadi ! yelaa , aku kan bakal menduduki spm 2012 nie . eeerrr , doa kan kejayaan aku ye sayangs ? takut ooo =______= yelaa , spm kan yang menentukan masa depan aku ? cerah kew ? gelap gelita kew ? yaallah , mintak di jauh kan laa gelap gelita tuwh kan ? x mau hadapi dugaan yang besar macam tuwh . aku x kuat sayangs , aku nak masa depan aku cerah terang menerang ! yelaa , x de sesiapa pown nak masa depan dye gelap gelita kan ? semua mintak nak cerah masa depan . x gitu ? :D



tahun 2011 nie jugak banyak kenangan kenangan yang aku x kan lupa kan . semua nyer ada dalam tahun 2011 nie . suka duka gembira sedih pahit manis tawa masin , semua lah ada aku kata ! kalau nak lebih tepat lagi , sekurup rasa lah tahun nie . :) eeerrr , tapi tahun nie jugak banyak memberi kan aku pengajaran . haih cerita pasal azam , aku pown dah lupa apa azam aku untuk tahun 2011 nie ! hee~ :D bukan apa , biasa laa aku nie kan ? hangat hangat tahi ayam jew lebih nyer buat nyer just half way jew laa kan ? eeerrr , apa punya orang lah aku nie kan ? azam sendiri pown x ingat dah apa bende . jangan contohi aku ye sayangs ? x elok taw ? :D


tahun depan , agak agak nyer apa pulak laa azam aku kan ? aku pown x fikir lagi nak azam apa . tapi yang paling penting , aku nak azam pasal spm aku laa kan ? sekurang kurang nyer result aku nanti aku nak 5A ! insyaallah laa kalau aku nie berusaha kan ? kalau x usaha macam mana nak berjaya ? memang jadi sampah masyarakat jew laa kan aku nie ? x menyumbang kan apa apa kat negara . :( eyh , x nak laa aku jadi gitu . aku nak menyumbang kan laa jugak walaupun sedikit tenaga aku kat negara sendiri ! dah nama pown tanah tumpah darah ku kan ? mesti laa nak kene bagi tenaga seikit kat negara , wah ! patriotik gitu ! :)


eerrr , merapu gilaa dah nie aku rasa . aku pown x taw laa kenapa aku jadi merapu macam nie , mybe x de idea nak di sumbang kan kowt kat blog aku nie ? +_____+ eerrr , x pew laa sayangs , nanti aku berceloteh lagi okeys ? tunggu idea aku yang brilliant nie datang dulu nak berceloteh . kalau x jadi gini laa jadi nyer kan ? merapu x sudah sudah ! okeys laa sayangs , take care & happy new year ! :D






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN