♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
saingan sihat...
Tuesday, January 10, 2012 ✿ 12:28 AM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


alhamdulillah , hari nie aku dapat menghadirkan diri aku ke sekolah selepas aku mc sakit minggu lepas kan ? :) happy rasa nyer bila kembali ke sekolah dengan semangat yang baru . yelaa , dah jadi calon spm laa kate kan ? kene lah ade semangat yang lain pulak kan ? x kan laa still nak ade semangat belajar macam last year ? tahun nie kene tukar laa pulak semangat belajar kan ? umur pown dah 17 tahun , calon spm untuk masa depan . kalau nak masa depan yang cerah , kene laa berubah kan ? x kan laa still nak duduk di tahap yang sama ? alamat nyer , merana laa hidup nanti kan ? :)



hari nie , bila aku jejak kan kaki aku kat kelas aku . wah ! pemandangan baru & udara yang baru . sebab apa ? sebab hari nie aku datang sekolah tengok kelas aku dah ade hiasan yang blink blink ! colour colour yang di guna kan kat kelas aku , huuu~ dary jauh dah nampak sayangs ! contra gilaa laa mata . 0_____0 tapi rasa pelik pulak bila aku jejak kan kaki kat kelas tengok ramai pulak budak budak kelas aku kan ? alih alih rupa nyer , ramai pelajar kelas sains tulen yang turun ke kelas aku ! wow , makin ramai laa ahli baru kat kelas kemanusiaan kan tahun nie ? full kowt kelas aku tuwh ? dari 36 orang naik kew 42 orang . eeerrr , memang padat dah kelas aku tuwh . x taw nak susun macam mana dah ! :) yang penting tahun nie makin pupus laa kaum hawa , sebab just ada 16 orang jew kalau nak di banding kan dengan kaum adam yang ada 34 orang ! wow , separuh bilangan kaum adam kan ? semakin terpinggir aku rasa . :(



tapi , aku x kesah laa berapa orang pown ahli yang ada dalam kelas aku tuwh . yang penting , aku dapat belajar macam biasa kan ? berapa orang pelajar tuwh cerita lain ! yang paling penting bagi kau tahun nie ialah belajar ! ooohh , untuk masa depan kan ? x kan nak main main lagi ? haih , rosak hidup kan ? :( dari pandangan sudut positif , bila ramai budak kelas sains tulen yang masuk kelas aliran kemanusiaan nie serba sedikit aku dapat bersaing secara sihat + baik time belajar ? nanti kalau time exam x de laa muka muka yang sama jew dapat jadi top student kan ? sekurang kurang nyer , bila ada nyer ahli baru dalam kelas aliran kemanusiaan kita dapat meningkat kan persaingan dalam pelajaran . so , dari situ kita boleh tengok sejauh mana tahap kemampuan masing masing bila dah ada persaingan yang baru . harap harap dengan ada nyer ahli baru kat kelas aku tuwh . aku dapat belajar dengan lebih bersungguh sungguh kan ? insyaallah . :)



selain tuwh , kalau ada ahli baru dalam kelas aliran kemanusiaan , kita lagi boleh bertukar tukar pandangan & pendapat dengan ahli baru kan ? yelaa , belajar secara bersama ? tolong menolong antara satu sama lain ? sekurang kurang nyer , kalau ada ahli baru kat kelas tuwh , pelajar yang lemah boleh laa tanya tanya ahli baru yang cerdik pandai tuwh kan ? dan ahli yang baru boleh jugak tanye tanye ahli lama pasal pelajaran elektif kemanusiaan yang dyowg x tahu menahu selama nie ? so , memang banyak membantu laa kalau ada ahli baru kan ? semua memerlukan antara satu sama yang lain . harap harap semua nyer boleh laa bekerjasama antara satu sama lain . kan sayangs ? harap harap begitu laa . sebab , masing masing nak berjaya untuk spm yang akan ktowg duduki bulan 11 nie . so doa doa kan laa kejayaan kami bersama ya sayangs ? :)



okey laa sayangs , aku dah nak beradu nie . nanti kalau ada masa lagi aku berceloteh ye ? kepada calon calon yang menduduki peperiksaan awam upsr pmr spm stpm aku ucap kan semoga maju jaya & dapat keputusan yang cemerlang ye sayangs ? belajar rajin rajin + bersungguh sungguh untuk capai matlamat kowg taw ? :) doa kan kejayaan aku jugak ye sayangs ? aku pown calon peperiksaan awam jugak tahun nie . harap harap kita semua akan berjaya dengan jaya nyer ! insyaallah . :D selamat malam sayangs ! take care yourself ! <3






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN