♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
selamat kembali ke sekolah....
Wednesday, January 4, 2012 ✿ 12:00 AM ✿ 2 Royal Person (s)







Assalammualaikum...


selamat kembali ke sekolah sayangs ! :) pejam celik pejam celik , esok dah nak start balik hari persekolahan kan ? haih , cepat jew mase berlalu . barang barang kelengkapan sekolah dah beli semue nyer sayangs ? aku rasa mesty laa kowg dah beli awal awal kan ? excited nak sekolah balik laa kate kan ? :D x kan nak beli last minute pulak kan ? nanti mesti x sempat kan ? :) aku tahun nie just beli kasut sekolah yang baru jew . yang lain semua nyer aku pakai yang lama jew ! hey , dah nama pown form5 kan ? rase malas jew nak beli yang baru sebab last sekolah ! ^_______^


eeerrr , esok dah sekolah yang aku nie sempat lagi nak up date blog kesayangan aku nie kan ? don't worry sayangs , aku just amik mase beberape minit jew nak up date sebelum aku tidur okeys ? x boleh laa kalau sehari aku x up date blog aku nie . rindu tahap gaban oohh ! wink wink kenyit mata sikit ! *_____^  hari nie aku demam lah pulak ! haih , biasa laa aku nie kan ? cengeng sikit , selalu nyer kalau dah nak bukak sekolah aku nie mesti diserangi demam ! haih , kesian kan kat aku nie ? aku memang selalu gini , kalau nak bukak sekolah jew mula laa datang macam macam penyakit ! nak wat macam mana kan ? reda jew laa . :|


barang barang sekolah aku , semua aku dah susun & siap kan tadi ! :) baju sekolah aku dah iron , kasut sekolah aku dah letak kat tepi , buku buku sekolah aku dah masuk kan dalam beg semua dah siap lah . esok tinggal nak pergi sekolah jew ! wah , bersemangat kan aku awal awal tahun ? :D biasa laa tuwh , awal awal tahun jew aku nie bersemangat ! bila dah seminggu sekolah ? haa , mula lah datang penyakit M nyer . kadang kadang nak amik mc jew kan ? bia x datang sekolah ! :) tapi tahun nie aku x boleh main main oh , aku tahun nie SPM candidate . -_______- kene focus kat pelajaran & kene kurang kan main main + berangan aku laa ! kene banyak kan mengadap buku + ulang kaji pelajaran ! untuk masa depan aku yang cerah jugak laa kan ? so , kene lah berusaha ! kalau x ? lingkup laa aku nie . dah laa aku nie anak sulung ! so , aku kene lah tunjuk kan contoh kat adik adik aku . pewitt , kenyit mata sikit lah sayangs ! *______^


esok perhimpunan rasmi , oh malas nyer laa kan aku nak g tapak perhimpunan & dengar celoteh cikgu yang nak lepas kan gian celoteh lepas sebulan lebih x celoteh ! memang perhimpunan esok , tahap dewa lah kan lama nyer ? macam macam laa cikgu cikgu nak lepas kan gian celoteh walaupun kadang ladang tuwh x de bnde pown yang nak di celoteh kan just pasal cuti sekolah jew . tapi , aku nie terpaksa laa tadah kan telinga + katang kan mata nak tumpu kan perhatian kat celoteh cikgu esok supaya aku x tertidur ! nasib badan laa jadi budak sekolah ! :( kene tabah kan hati jew laa . :) esok jugak aku boleh tengok muka muka budaj form1 ! hello adik adik , kakak nak berkenalan boleh ? x mo sombong sombong okeys ? adik adik baru jew form1 , nie kakak form5 oh ! so jangan nak lawan lawan  nanti kene babab nanti ! :D


so , boleh tengok muka muka baru laa kan kat sekolah esok ? dengan budak budak form1 nyer , budak budak baru . mesti syok first day sekolah ! lagi pown first day memang syok gila laa kan ? sebab x payah nak perah kan kepala otak nak belajar hari pertama . just wat rilex + berangan dulu sebab kene ready second day nyer yang penuh dengan pancaroba yang sedang menunggu di hadapan ! so , kene tough kan otak laa kan nak terima pelajaran yang baru + cikgu baru . huuuu~ dugaan dunia yang x kan berakhir sampai bila bila ! :) kene lah terima kenyataan yang semua nie adalah mainan kehidupan dunia yang x kan berakhir dengan hari kiamat . -_______-


seharus nyer esok aku mesti susah nak bangun pagi ! yelaa , dah cuty sekolah kan ? mesti laa bangun lambat + tidur lambat , so nak betul ka balik time aku tidur tuwh , memang agak payah sikit laa kan ? tmbah lak nak bangun pagi pagi + mandi air yang sejuk , pergh ! x tahan oh ! :| aku paling benci hari pertama sekolah ! sebab banyak bende yang akan berubah dengan automatik nyer ! haih , sabar jew laa kan ? :) okeys laa sayangs , aku nak pergi mimpi dulu okeys ? dah lewat nie , aku nie dah laa susah nak bangun pagi ! kalau lagi lewat aku tidur , lagi susah laa nak bangun ! so , selamat kembali ke sekolah ye sayangs ? sesiapa yang sebaya dengan aku tuwh . all the best to you all , study hard + smart = you can do it for SPM ! selamat malam sayangs , take care ! :D









Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN