♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
tips untuk mengelakkan lupa....
Sunday, January 15, 2012 ✿ 10:16 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


haih , padahal baru jew tadi aku update blog aku kan ? kali nie aku update lagi ! heee~ ikowt suke hati aku laa sayangs , blog aku kan ? so , suke hati aku laa nak update berape banyak pown kan ? :) apa pulak yang aku nak update kali nie ? okey , kali nie aku nak share laa lagi pasal tips tips yang berguna untuk aku & juga calon calon yang akan menduduki  peperiksaan awam tahun nie kan ? eeerrr , dah 2 tips aku kongsi kan kat entry aku yang lepas kepas kan ? :) harap harap berguna laa semua nyer pada aku & juga kepada calon calon yang bakal menduduki peperiksaan awam tuwh ! :D


kali nie aku nak share laa sikit pasal tips untuk mengelak kan lupa . eeerrr , aku rasa tips kali nie memang penting kowt ? selain daripada tips pelajar cemerlangtips pemakanan yang aku share kan pada entry yang lepas , aku rasa tips kali nie pown amat berguna . yelaa , kalau kita dah study banyak mana sekali pown , tapi kalau kita nie seorang yang pelupa , x boleh nak buat apa jugak kan ? so , tips nie amat berguna buat kita semua . semoga dengan tips tips yang aku kongsi kan nie medatang kan faedah & kebaikan kita bersama ! insyaallah sayangs ! :)



Tips Untuk Mengelakkan Daripada Lupa

  • Elakkan memakan kepala ikan , tak kiralah ikan besar ke atau kecil .
  • Elakkan memakan organ dalaman seperti perut , limpa , hati dan sebagainya .
  • Elakkan minum ketika makan . Selesaikan makan dahulu dan berikan masa kepada perut anda dan kemudian barulah minum .
  • Elakkan memakan atau minum jika dimakanan atau minuman dicemari oleh semut atau serangga .
  • Elakkan melihat kemaluan sendiri ketika membuang air .
  • Elakkan membaca apa-apa tulisan di batu nesan .
  • Elakkan makan sehingga terlalu kenyang kerana ia boleh menyebabkan pelajar mengantuk .
  • Elakkan daripada kencing berdiri .




Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN