♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
jangan laa cemburu...
Friday, February 10, 2012 ✿ 1:07 AM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


semalam aku bergayot dengan abg kesayangan aku tuwh . okey fine , rindu nak borak borak dengan dye sebab dah lama gilaa x dapat nak borak borak dengan dye . tambah pulak ktowg sekarang dah jauh kan ? so , memang susah laa nak berjumpa . dye kat dungun aku pulak kat pahang , kalau dye balik pown aku x dapat jumpa dye sebab rumah aku dengan rumah dye bukan dekat . dye stay kat kuantan aku pulak kat pekan . so , kalau nak jumpa tuwh agak payah laa jugak . tapi , mase cuti raya cina hari twuh aku ade laa jumpa dengan dye sekejup . okey fine , memang rindu dengan dye time tuwh . tapi aku x banyak cakap pown dengan dye sebab ada Mr.MAN aku ! :'( so , kene laa jadi pendiam sikit sebab nanti Mr.MAN aku akan jelly dengan aku dan abg aku tuwh . :')


minggu nie aku dapat free call sebab 3 Feb hari tuwh kan birthday aku ? so , aku dapat laa panggilan percuma kat nombor 8 pax aku kan ? so , dapat jugak laa lepas kan giat nak borak borak dengan dye . :') lama jugak laa aku dengan dye borak borak . puas jugak laa kan ? banyak cerita yang nak dikongsi kan . tuwh pown aku dapat call dye last last day sebab sebelum sebelum nie banyak sangat aral yang melintang nyer . so , x dapat laa nak bergayot dengan dye . :') bila semalam dah dapat gayot , hari nie sambung lagi bergayot ! okey fine , aku dengan abang aku tuwh bukan bergayot macam monyet okey ? just call aje . x sampai nak jadi monyet + adik beradik beruk ! -______-


semalam bila dapat borak dengan abg memang confirm laa cakap berjam jam sampai panas telinga aku nie kan ? tapi , terpaksa laa tahan sebab dah lama x borak borak dengan abang aku yang sorang tuwh . masa borak borak tuwh , sempat lagi laa dye nak perly aku kan ? x sah laa kalau borak dengan aku or jumpa dengan aku x perly aku kaw kaw kan ? tuwh laa abg aku , memang x habis habis nak kene kan aku . :) dye kate , " nampak laa makin hot stuff dah x nak call abg awal awal kan ? call time last last day jew " . okey , perly x sudah sudah . tapi , aku wat katang sebab x nak layan dye . :) hari nie dye perly aku lagi , tapi aku still buat don't know sebab aku dah paham sangat dengan perangai dye . :D


masa borak borak tadi , dye kate ade sorang girl nie naik jelly dengan aku sebab borak dengan abang aku tuwh lama sangat sampai kan dye call abg aku tuwh x dapat dapat and still number busy ! :') okey , gara gara aku selok nak borak dengan abang aku sampai berjam jam , abang aku tuwh sanggup x terima panggilan lain masuk . terharu gilaa bila abang ohh ! <3  memang patot jelly laa kan girl tuwh ? tapi , yang pelik nyer girl tuwh bukan awek abang aku pown . jelly dye mengalah kan awek abang aku pulak kan ? -__- sampai kan abang aku kate , dye malas nak layan merajuk girl tuwh sebab dah pening kepala nak layan . okey fine , abang aku yang smart tuwh memang ramai admire yang tergila gila kan dye . so , aku x kesah sangat laa kan ? yang penting jangan abai kan aku okey ? :D


haih , yang pelik nyer kenapa laa ramai girl yang jelly aku dengan abang aku tuwh haa ? padahal adik dengan abang jew kowt ? bukan ada pape pown , tapi jelly nyer mengalah kan aku nie awek abang aku pulak kan ? haih , nasib badan laa kan ? terpaksa laa katang kan hati x nak layan sifat jelly dyowg tuwh . so , kepada sis capital #S tuwh , aku mohon jangan laa nak merajuk + jelly dengan abang aku bila aku call dye . biasa laa tuwh adik call abg , x kan nak jelly jugak kan ? so , kalau nak amik hati abang aku , jangan nak cengeng sangat sebab abang aku bukan seorang yang penyabar . takut takut jelly + cengeng awak yang makan diri awak sendiri . so , behave your self sis capital #S ! :D okey laa sayangs , dah penat jari jemari aku nie nak type . so , aku undur kan diri dulu laa ye ? take care sayangs ! :D







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN