♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
kursus pengawas...
Thursday, February 23, 2012 ✿ 7:43 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum..

hari nie , aku nak amik kesempatan sekejup nak up date blog aku yang x seberapa nie laa kan ? sebab 3 hari 2 malam nie aku x de kat rumah . aku kene pergi mengikuti kem pengawas ! :D alahai , nak nanges sekejup boleh tak ? sebab terpaksa tinggal kan blog aku nie untuk sementara waktu ! :'( so , mase aku kat sana nanti , x boleh laa nak mengadap laptop kesayangan aku nie kan ? x dapat jugak laa aku nie nak membebel sorang sorang kat blog aku nie ! eeerrr , pasti nyer aku akan merindui blog aku nie . iloveyoublog ! <3 nasib baik laa just 3 hari 2 malam jew kan ? buat nyer seminggu kene pergi kursus ? mau menangis 7 hari 7 malam aku ? hee~ :D nampak sangat laa kan aku nie masih x boleh nak jauh kan diri aku dengan laptop nie ? name jew nak SPM , tapi online memanjang kan ? haih , apa laa nak jadi dengan aku nie kan ? :(


selama aku mengikuti kursus pengawas nie , aku harap sangat aku dapat ilmu yang dapat aku amal kan dalam kehidupan seharian aku kan ? insyaallah . harap harap jugak laa kursus nie dapat meningkatkan lagi tahap kepimpinan aku sebagai seorang pemimpin . harap lepas nie aku jadi seorang pemimpin yang beribawa . insyaallah . :') kursus yang aku kene pergi tuwh dekat kem cempaka , pantai sepat kuantan . ehem ehem , sebelah tuwh ada chalet tuuu ! kalau nak suruh family aku stay kat situ boleh tak ? sebab malam malam aku x payah laa nak tidur kan dorm kan ? boleh tidur dengan nyenyak nyer kat chalet ! hee~ okey fine , aku dah nak naik kepala . :D


tapi , rasa macam x sabar sabar pulak nak pergi kem esok ! :') sebab aku dapat rasa kan yang kursus pengawas kali nie adalah kursus lain dari yang lain yang pernah aku pergi sebelum sebelum nie . tapi tah laa kan ? just kata hati aku yang kecil nie jew yang berkata kata macam tuwh . sebab apa ? eerrmm , sebab nyer kursus pengawas kali nie dapat kerjasama daripada pihak universiti malaysia pahang ( UMP ) . so , macam lain dari yang lain laa jugak kan ? kalau sebelum sebelum nie aku just pergi kursus pengawas dengan cikgu cikgu & fasilatator fasilatator tapi kali nie , kursus dye dengan mahawiswa & mahasiswi universiti . memang lain dari yang lain laa kan ? :-/ dari information cikgu pengawas aku , hari lusa ( sabtu ) program yang diadakan akan dijalan kan di UMP sendiri . selain tuwh , sekolah aku adalah sekolah ke 2 dari daerah pekan yang ambil bahagian dalam kursus dengan kerjasama UMP ! wah , rasa macam 1 pengiktirafan pulak kan ? :')


aku teringat lagi masa taklimat semalam , cikgu ade ingat kan kat pengawas perempuan form6 & form5 . dye kate " masa kat UMP nanti boleh da laa awak semua nak tackle abg abg kat UMP tuwh ! tapi , jangan nak gedik gedik sangat laa . tackle secara profrsional sudah ! kursus , kursus jugak . masa depan kene cari jugak kan ? menyelam sambil minum air apa salah nyer sekali sekala kan ? " yaallah , memang cikgu sporting gilaa la kan ? sempat lagi tuwh pesan kat pengawas ! hee~ :D insyaallah bila balik dari kursus nie , mudah mudahan aku akan jadi seorang pemimpi yang lagi berkualiti dan menbur jasa & bakti untuk sekolah aku . moga moga jadi kenyataan laa kan ? insyaallah , amin . :)


okey laa sayangs , aku undur kan diri dulu laa ye ? hari pown dah maghrib , so nak solat dulu and than aku nak packing barang barang untuk esok ! x habis packing barang barang lagi ohh ! nanti kalau packing last minute mulaa laa ada barang yang tertinggal nanti kan ? :-/ okey laa sayangs , take care you self ! :D





Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN