♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
pecah record dalam hidup!
Tuesday, February 7, 2012 ✿ 4:57 PM ✿ 0 Royal Person (s)


 


 Assalammualaikum...

yaallah , hari nie memang aku penat gilaa sebab hari nie sekolah aku ade merentas desa ! rasa macam nak pengsan pown ade laa sayangs ! dah laa kaki aku saket yang teramat . biasa laa , aku kan cengeng ? so , setiap kali merentas desa , kaki aku mesty injured punya ! :'( tapi semua tuwh x kan mematah kan semangat aku untuk terus berjuang berlari hingga ke garisan penamat ! aku paksa jugak kaki aku nie terus berlari dan berlari . nak katang kan kaki aku yang dah setahun x merentas desa + berlari kan ? biar lah injured sekali pown , aku nak terus kan larian aku sampai garisan penamat ! semangat tak aku hari nie ? :')


walaupun kaki aku injured , tapi semue tuwh berbaloi ohh ! hari nie aku pecah kan record aku selama 17 tahun hidup nie merentas desa x pernah menang , kali nie aku merentas desa dapat nombor 11 ! yaallah , macam x percaya jew kan ? :') tapi , aku x dapat medal yang aku idam idam kan macam sebelum sebelum nie . :'( tempat petama - ke sepuluh jew dapat medal . aku ? tempat kesebelas , so x dapat laa medal . haih , bukan rezeki aku kan ? nak wat cam mane ? x pew laa , yang penting aku puas hati sebab aku dapat nombor 11 kan ? x kesah laa dapat medal or x . :') hari nie , aku memang bangga + puji kat diri aku sebab aku boleh tunjuk kan kemampuan aku yang maximum hari nie . aku dapat habis kan larian aku dengan masa catatan sebanyak 42 minit 15 saat ! congratulation Shafika Mazlan ! <3


eeerrr , tahun nie jugak aku sama nombor dengan  bestie aku ! dye pown dapat nombor 11 time merentas desa hari tuwh . :) tapi , dye lagi kuat stamina ohh kalau nak di banding kan dengan aku ! dye tuwh atlik sekolah + wakil sekolah untuk olahraga okeys ? ape laa sangat kalau nak di banding kan dengan aku nie kan ? aku nie bukan atlik pown , dah lama aku tinggal kan bidang permainan nie . kalau  masa sekolah rendah dulu , aku aktif laa jugak dalam permainan nie , bila dah sekolah menengah aku dah x aktif macam kat sekolah rendah dulu . gara gara nyer aku dah x de kawan yang sekepala nak join aku masuk permainan apa apa . kalau kat sekolah rendah dulu , semua nyer kawan kawan aku join permainan dengan aku . so ade laa kawan kan ? :'(


tapi x pew laa , semua yang berlaku ade hikmah nyer kan ? kalau aku still sama macam kat sekolah rendah dulu asyik asyik aktif sukan , pelajaran aku memang laa terabai kan ? bukti nyer pown dah ade , mase UPSR aku just dapat 1A jew . tuwh semua gara gara aku aktif sukan jew laa , x de mase nak belajar . tapi , mybe tahun nie aku nak kembali aktif balik dalam bidang sukan . yelaa , tahun nie kan aku last sekolah ? so , markah koko aku kene laa bagus kalau nak masuk universiti kan ? x boleh harap kan akademik jew . :') insyaallah , kalau tahun nie aku kembali aktif dalam sukan , aku x kan abaikan pelajaran aku macam aku sekolah rendah dulu . yelaa , masa depan aku yang kekal tuu ! :D doa kan kejayaan aku ye sayangs ? :')


okey laa sayangs , sampai sini jew laa dulu aku berceloteh , aku nak undur kan diri dah nie . nak pergi training bola baling pulak ! take care sayangs ! :')


Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN