♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
rindu nyer...
Monday, February 20, 2012 ✿ 11:37 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...

yaallah , lama gilaa rasa nyer aku x mengadap laptop + mengadap blog aku nie . :'( ehem ehem , bukan apaa , sekarang nie aku busy banyak banyak dengan kerja kursus seni aku . okey fine , walaupun baru permulaan kerja kursus tapi belambak nyer hanya aku saje yang tahu . so , x de mase nak main main atau buang masa yang ada sekarang nie . aku perlu kuat kan mental & fizikal aku untuk berjuang habis habisan untuk masa depan aku . alhamdulillah , aku dah dapat 20% kekuatan untuk berjuang . :') terima kasih kepada insan insan yang menyanyangi aku yang sentiasa ingat kan aku untuk terus terus dan terus maju ke hadapan . alhamdulillah , aku ada insan insan yang take care sangat pasal aku . jutaan terima kasih di ucap kan kepada insan insan tersebut . <3


setiap hari yang aku lalui , pasti nyer aku sentiasa berada di hadapan dengan insan insan yang menyanyangi aku . mereka sentiasa berda di belakang aku untuk support aku untuk terus maju . insyaallah dengan sokongan insan insan ini , aku akan berjaya mengukir kejayaan yang di impikan . semoga dengan usaha yang di lakukan , Allah sentiasa membantu dan memakbul kan impian , hasratdan hajat aku . insyaallah . doa kan aku ye sayangs ? :D


okey , sebenar nyer bukan cerita tuwh semua yang aku nak story hari nie . :') tuwh semua baru mukadimah aku  jew kowt ? heee~ panjang lebar kan mukadimah aku ? biasa laa tuwh . dah lama x berceloteh + vakap sorang sorang kan ? so , gini laa jadi nyer . :) harap harap sudi sudi laa lagi kan nak baca sampai aku dah kering idea nak story kat aku nyer blog nie kan ? :D


semalam aku hang nan Mr.MAN aku . yaallah , rindu gilaa aku dengan cik abg tercinta aku tuwh . dah lama sangat x jumpa dye . yelaa , sekarang nie masing masing dah busy dengan study masing masing . so , memang payah nak jumpa sekarang . kalau nak jumpa pown mesti banyak halangan yang mendatang . tapi tuwh semua x kan melemah kan semangat ktowg untuk berjumpa . :D setelah berbulan lama nyer x jumpa , alhamdulillah semalam berkesempatan jugak nak jumpa . <3 rindu nyer laa aku kat cik abg tercinta aku tuwh . x taw nak explane kan macam mana nak gambar kan betapa aku rindu kat dye . :|


sekarang nie , cik abg aku makin kurus ohh ! okey fine , setiap hari menu utama adalah maggie kan ? so , mane x keding nyer cik abg aku tuwh . ketara gilaa laa badan dye sekrang dengan dulu . memang nampak dah kurus sangat cik abg aku tuwh . kadang kadang macam kesian pown ade jugak . yelaa , asyik asyik makan maggie jew kan ? yang  aku nie ? asyik asyik melantak nasi jew . mane x naik kan badan aku ? :) tapi mantain lagi kecik molek . sebab cik abg aku x complane pape lagi berkenaan badan aku . okey , makne nyer dye berpuas hati ! :D


to my hubby , ini luahan hati syg kat bie . :) khas untuk awak kan bie ? iloveyousomuch bie ! :-* okey bie , sumpah syg jelly sangat dengan bie . bie dah kurus + keding ! dah nampak tulang . eeerrr , x sangka bie cakap betul kan ? syg ingat bie main main jew kate bie dah kurus . tapi bila jumpa semalam memang terkejut sangat yang bie dah kurus . macam x cukup makan pown ade . :-o kadang kadang rasa macam kesian pulak kat bie sebab dah kurus keding macam sekarang . boleh tak kalau syg nak cakap yang syg nak bie yang dulu . badan bie yang berisi sikit sikit macam dulu ? x sanggup ohh nak tengok bie kurus macam sekarang ! sumpah macam orang x cukup makan . haih , kalau laa uma syg dekat dengan poli bie , nak jew hari hari syg bawak kan makanan yang sedap sedap untuk bie kan ? :-/ 


tapi syg tahu yang tuwh semua mustahil kan bie ? sebab uma syg dengan poli bie jauh ! so , terpaksa jugak terima hakikat yang bie terpaksa terima menu utama kat poli adalah maggie ! sungguh tersentuh hati bila tengok bie kurus gini . :'( bie , bie . semalam sweet gilaa kan kita ? dah lama x gurau gurau dengan bie macam semalam . eeerrr , rasa macam x nak lepas kan bie jew semalam . rasa x nak bagi bie balik jew . tapi syg tahu kita bukan ada pape hubungan yang sah lagi kan ? lagi seklai terpaksa terima hakikat yang kita terpaksa jugak berpisah . haih , alangkah bagus nyer kalau syg dapat putar kan masa kita time sekolah sama sama dulu . kalau x dapat pown , cukup laa putar kan masa semlam jew . sumpah sweet gilaa semalam bie ! nak ulang lagi sekali masa semalam boleh tak ? :'(


paling x boleh lupa bila bie ajak syg main game budak budak dulu . kelakar gilaa masa tuwh . :D last sekali bie lempang lempang manja syg kan ? okey , walaupun syg rase nak berair mata tapi best sangat ! sebab dah lama x gurau gurau kasa macam semalam . tapi time best tuwh laa bie nak tinggal kan syg kan ? :'( dah dekat dengan rumah bie masa tuwh . so , terpaksa tough kan mata nie dari mengalir kan air mata kan ? x pew laa . nanti kita dapat jumpa lagi kan ? insyaallah kalau ada masa & x de aral yang melintang kita jumpa lagi kan ? tapi memang jenuh nak tunggu masa tuwh kan bie ? x pew laa . sabar kan separuh daripada iman ? :D








Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN