♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
sudah buat pilihan...
Wednesday, February 15, 2012 ✿ 9:53 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...

alhamdulillah , kali nie aku dah pown buat keputusan yang buktamat untuk aku punyer kerja kursus pendidikan seni aku . :') eeerrr , untuk kerja kursus aku , aku pilih tajuk batik . okey fine , aku mengaku memang aku x pernah buat batik . tapi , insyaallah aku akan buat yang terbaik batik aku kali nie . harap harap dengan kesungguhan aku tuwh , aku dapat laa markah penuh untuk markah kerja kursus aku kan ? amin . doa kan aku ye sayangs ? :D


bahan bahan untuk kerja kursus aku , semua aku dah siap cari . haih , x cukup tdow aku minggu nie . dah 2 hari aku terlelap depan buku & laptop . eeerrr , rasa macam aku nie pelajar IPT pulak kan ? padahal baru calon SPM ! :'( sekarang nie , aku rasa macam dah ade beban yang beratbertenggek kat atas bahu aku nie . yaallah , berat sungguh ! harap harap Allah bagi aku kekuatan untuk aku menempuhi semua nie . moga moga dengan kekuatan yang ada pada aku sekarang , aku boleh berjaya macam orang lain berjaya . insyaallah . dan semoga dengan kekuatan yang aku ada sekarang nie , aku dapat berjuang habis habisan hingga di akhir perjuangan . dengan usaha yang aku lakukan , Allah akan membantu aku untuk mencapai kejayaan yang aku inginkan . semoga apa yang aku hajat kan akan di makbul kan oleh Allah . amin . :)


so , how your school , study sayangs ? aku harap kowg okey okey jew kan ? kalau yang ada penyakit M tuwh , aku harap kowg cepat cepat laa sedar . masih belum terlambat lagi nak berubah kan ? lagi pown sekarang nie baru pertengahan bulan 2 . so , kalau kowg nak berubah , masih belum terlambat . nasi belum menjadi bubur lagi sayangs ! you have your change ! jangan sia sia kan peluang yang ada nie untuk berubah menjadi lebih baik sebab semua kebaikan tuwh adalah untuk masa depan kita jugak kan ? so , masih belum terlambat . aku nak pinjam kata kata cikgu kauseling aku , dye selalu pesan kat pelajar pelajar dye yang " masa yang terbaik untuk kita berubah adalah 10 tahun yang lepas , kerana perubahan yang kita lakukan 10 tahun yang lepas , kita x kan berada seperti kita sekarang . tapi , masa kedua terbaik untuk berubah adalah sekarang " . so , aku rasa kata kata yang cikgu aku selalu pesan tuwh banyak manfaat nyer . kita fikir fikir kan lah & muhasabah kan diri kita . :)


okey laa sayangs , aku undur kan diri dulu laa ye ? sebelum aku undur kan diri , aku ingin mohon maaf sebab entry aku sejak kebelakangan nie agak pendek jew . sorry atas semua kelemahan kelemahan yang di tonjolkan oleh aku kat entry aku sejak kebelakangan nie . insyaallah aku akan ubah cara penulisan aku kat blog nie . okey laa , aku undur kan diri dulu . semoga kita berjumpa lagi ye sayangs ? semoga kita bersua lagi . insyaallah dengan izin Yang Maha Kuasa . take care sayangs ! :D





Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN