♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
24.03.2012...
Saturday, March 24, 2012 ✿ 9:27 PM ✿ 2 Royal Person (s)



Assalammualaikum...

selamat berhujung minggu semua ! :) okey , hari nie aku x berapa nak sihat . badan makin panas . :'( demam demam demam demam , tolong laa , kepada sesiapa yang doktor tuwh , aku nak pergi klinik kowg boleh tak ? tapi , bagi harga 1/2 price laaaa ! sebab setiap bulan memang aku akan jadi pesakit tegar klinik kowg ! :D cakap je demam aku nie . tapi hari nie punya laa selok aku nak hangg ! okey fine , bagi aku , demam demam laa kan ? hang hang laa kan ? mana boleh nak campur adukkan ? bak lirik lagu yuna , ini tidak adil tidak adil ! :D ehem ehem , kepala aku kembali mereng . :) memang betul pown , aku memang selok nak hang hari nie . sampai kan semalam badan aku panas aku x btw mama pown yang aku demam . kalau tak tuwh , demam terus ngadu kat mama . disebabkan hari nie nak hang , semalam aku wat senyap je bila aku demam . okey , nampak tak tektik yang berkesan aku tuwh ? :-/


tapi , bila dah hang , mula laa naik pucat muka aku kan ? kene panas , jalan sakan sikit muka dah naik pucat . sampai kan bie aku tegur yang muka aku pucat , bibir kering bagai ! :| tapi aku katang kan badan untuk terus jalan dan berjalan . sampai kan bie aku pown naik risau . okey , aku buat bie risau tahap dewa siang tadi . :') tapi , aku kata aku okey jew . just demam sikit . padahal ? badan aku dah makin panas . nampak tak betapa selok nyer aku nak hang dengan bie hari nie ? :-/ eeeerrr , sebenar nyer aku selok sangat hari nie sebab aku plan nak hang dengan bestie aku sekali . tapi , x de rezeki ktowg nak hang sama lagi kowt ? so , x jadi laa kan ? terpaksa cancel kan . dye pown tengah spent time dengan cik abg tercinta dye . so , x dapat laa jumpa lagi . :( 


lepas tuwh macam biase tengok movie dengan bie . bie pandang je aku . risau sangat dengan aku kate nyer . muka pucattt ! :) so , dye pown rasa laa dahi aku , dye kate panas . ehem ehem , sweet tak ? :-p tapi aku stay kata sikit je nie , x panas sangat lagi . balik nanti aku makan laa ubat . :') so , bie pown malas dah nak layan kedegilan aku nie . :') lepas tengok movie , ambik masa 10 minit untuk solat dulu semua . lepas dah solat semua , gi beli buku past year SPM aku . ehem ehem , nampak tak semangat aku yang tengah naik nie ? sanggup beli buku past year sebab dah datang keinsafan dalam diri untuk berjaya . :D lepas beli buku semua , teman kan bie nak beli jam . konon x selesa kalau x pakai jam . so , pergi laa PDI & Brand Out Let . last last , jam x dapat cari , x dapat beli . bie beli bende lain . haih , beli pulak baju . lepas tuwh dengan seluar . amboi ? banyak pulak duit bie kan hari nie ? :-/ tapi , yang x tahan nyer , memang rasa nak tercabut dah laa kaki aku nie tunggu bie pilih baju + try baju semua . mengalah kan perempuan ! :| 


tapi , nak wat cam mana kan ? terpaksa laa tahan je . nama pown sayang kan ? <3 . lepas dah beli baju semua , perut aku dah buat konsert rock dah ! gara gara bie aku nie cerewet sangat time shopping , sampai kan perut aku nie dah pandai buat konsert ! :D so , pergi laa cari kedai makan . okey , mula mula berangan nak makan kat pizza hut ! lepas tuwh tengok memang full laa kan ? :'( lepas tuwh pergi the chicken rice shop . pown sama . pergi kfc , memang sama laa kan ? :'( so , pilihan terakhir makan kat rasamas jew laa . law pown rasa dah naik muak makan kat rasamas je bila hang ! dah nak buat macam mana kan ? reda je laa . asal kan dapat makan . kan kan kan ? :')


lepas dah makan semua , singgah watson jup . aku nak beli hand sanitizer . lepas dah beli semua , on the way nak balik pulak ! so , rasa kepenatan yang teramat sangat laa hari nie kan ? rasa macam lama pula hang hari nie .  padahal sama je . :| tah laa , mybe sebab aku demam kowt ? so , rasa macam lama laa kan ? :) lepas tuwh balik rumah masing masing . masing masing kepenatan . :) but , happy sebab dah lepas kan rindu ! :D lepas nie plan nak hang dengan bestie aku pulakkk ! kangan sama dye ! dah lama x bersuaaaa ! :')






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN