♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
exam math dapat A!
Monday, March 19, 2012 ✿ 6:40 PM ✿ 2 Royal Person (s)




Assalammualaikum...


hari nie aku happy gilaaaaa ! sebab aku dah dapat sikit paper exam aku ! ehem ehem , nampak tak paper exam math aku kat atas tuwh ? :-/ agak mengejut kan laa jugak bila ada markah yang luar jangkaan aku . yaallah , hanya tuhan je yang tahu macam mana gembira nyer aku sekarang nie . :') okey , mybe ada yang dah lali dengan situasi aku nie kan ? but , kalau ada yang sama taraf dengan aku nie , mesi laa dye happy jugak macam aku . almaklum laa , ktowg nie bukan cerdik sangat pown . so , kalau dapat keputusan yang bagus tuwh , memang selok laa kan ? :) okey , memang aku x jangka pown yang aku akan dapat A exam math kali nie . aku x target dapat berapa pown exam nie taw ? walaupun aku taw nie just ujian pertama , but aku x nak laa target dapat berapa semua . sebab kalau aku target , aku taw aku akan frust menonggeng bila aku fail lagi . :'(


so , exam kali nie , aku just do all my best ! pasal dapat berapa aku x fikir pown . bagi aku kalau dah lulus cukup baik untuk aku . kalau dapat result yang terbaik , alhamdulillah . lagi pown aku x nak terlalu mengharap sebab aku taw , nanti aku jugak yang kecewa kan ? lepas nie pulak , aku x taw apa pulak kejutan yang bakal aku terima esok . hari nie aku baru terima 5 paper exam . masih ada 4 lagi paper yang aku x dapat . yaallah , harap harap result yang bakal aku dapat esok , x kan kecewa kan aku bila hari nie aku dah dapat sedikit kemanisan daripada usaha aku . :) harap harap nasib akan menyebelahi aku lagi untuk hari esok macam mana nasib menyebelahi aku untuk hari nie , :D insyaallah , harap harap aku x kan kecewa hari esok . :)


ehem ehem , bila balik sekolah tadi . aku terus tunjuk paper math aku kat mama masa dalam kereta tahu ? :D gembira yang teramat nie . so , orang pertama yang aku nak tunjuk mesti laa mama kan ? iloveyou mama ! <3 semangat gila balik tadi , bila aku tengok mama yang ambik aku balik sekolah , aku terus masuk kereta and terus tunjuk kan paper math aku . aku nak mama bangga kat aku bila aku dah tunjuk kan yang aku jugak boleh berjaya dengan cemerlang kali nie . :D walaupun kali nie just ujian pertama , tapi aku still nak tunjuk jugak kejayaan aku kat mama . aku cakap kat mama ,


aku : ma , ehem ehem , tengok laa paper nie .
mama : waahhh ! tahniah ! paper apa nie ?
aku : :)
mama : matematik ? dapat A ?! bagussss , kembang laa . senyum sampai nampak taring laa kan ? 
aku : :D


nampak tak batapa beria nyer aku tunjuk kat mama paper math aku ? selokk tuwh weyh ! selok bila dapat 85% paper math . :D biasa laa , selama nie x kan tunjuk paper math aku kat mama , sebab selalu nyer mesti so sadddd la result . tapi kali nie , biladapat A harus laa selok ! :) lepas tuwh aku tunjuk kat adik adik aku yang aku dapat A paper math ! adik adik aku pown selok laa tengok . ala ala x percaya laa jugak aku dapat A math kan ? :-/ ehem ehem , please jangan pandang rendah lagi kat aku okey ? :) tapi , aku x sempat lagi nak tunjuk paper math kat abah . abah x de kat rumah . x pew x pew , malam nanti aku mesti tunjuk nyer ! ehem ehem , betul kata mama " 7 hari 7 malam laa x habis habis lagi cerita paper math A nyer . " okey fine , memang betul kata mama ! :D


lepas nie nak selok pulak story kat bie . ehem ehem , x sabar sabar nak tunggu . rasa macam nak text or call bie terus sekarang . tapi , aku taw dye mesty ade kelas / tengah busy kat padang . so , malas nak ganggu dye lagi . mybe malam karang laa nak selok selok btw dye . x nak text bie , nak on the phone with him . nak cakap direct dengan dye aku dapat A exam math ! :D eeeerrr , nampak tak aku selok gilaa nak btw aku dapat A exam math aku ? :-/ teruja gilaa nie . :') biasa laa , orang x pernah dapat A exam math kan ? gini laa jadi nyer . :) okey laa sayangs , nak pergi beli frame nie . nak frame kan paper math aku . okey , aku tipuuuu jew . :D take care your self sayangs ! <3






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN