♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
kesedihan dalam kegembiraan..
Friday, March 23, 2012 ✿ 1:09 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...


hola sayangs ! :) nampak tak tajuk entry aku yang ala ala banyak makne tuwh ? okey fine , memang banyak makna pown . :(  hari nie aku agak sedih gara gara cikgu kesayangan aku bagi taw yang dye berkemungkinan besar akan di tukar kan sekolah ! yaallah , sedih nya bila cikgu kesayangan aku tuwh nak kene tukar . seriously ! cikgu tuwh adalah seorang cikgu yang terbaik bagi aku dan pelajar kelas aku . name nyer ialah Puan Norlida Binti Abd Latif . :( cikgu cikgu , kenapa cikgu kene tukar ? kenapa mesti cikgu ? kenapa mesti cikgu yang tersenarai ? kenapa mesti cikgu yang di pilih ? kenapa kenapa kenapa ? :-/ cikgu , walaupun cikgu baru tersenarai , tapi x mustahil kan cikgu yang kene tukar ? memang laa x confirm lagi . tapi macam memang cikgu je yang terpilih untuk tukar ? yes ! cikgu ada cakap , pengetua pown seboleh boleh nyer pertahan kan cikgu stay kat sekolah nie . kan ? tapi , pengetua x de kuasa veto sepenuh nyer . PPD yang ada kuasa veto sepenuh nyer kan ? cikgu , cikgu macam suka je nak ukar sekolah ? kenapa ye ? ke peljar cikgu je yang rasa macam tuwh tapi hakikat nyer cikgu tak macam tuwh ? haih , tah laa cikgu , kami dalam delema . kami dalam kesedihan . :(


cikgu cikgu , x boleh ke kalau cikgu tukar lepas kami SPM ? lepas cikgu tengok kami dah berperang sedaya mungkin + habis habisan untuk SPM nanti ? cikgu x nak menegemudi kami lagi ke ? cikgu , kami masih lagi memerlukan cikgu untuk membimbing kami sehingga SPM nanti . kenapa cikgu ? kenapa perlu sekarang ? kenapa ? cikgu tahu kan kami nak cikgu bimbing kami lagi ? cikgu kata nak bimbing kami sampai SPM nanti ? kenapa sekarang cikgu nak pergi ? kenapa ? :( cikgu x nak tengok ke pelajar kelas cikgu menyumbang kan A- A A+ untuk SPM nanti ? cikgu x nak bangga ye ? :-/ tah laa cikgu , walaupun cikgu kata cikgu dah wat solat istiqarah , cikgu reda . tapi kami x reda pemergian cikgu . :(


cikgu , pengorbanan cikgu memang besar bagi kami . walaupun baru 2 tahun kita bersua , kami memang sayang kan cikgu . tiada pengganti cikgu buat kami . you're the best ! (Y) please laa cikgu , pertahan kan kedudukan cikgu kat sini untuk tahun nie je ? :-/ ke memang cikgu nak pergi ? ke cikgu memang dah nak berubah angin ? memang dari last year kan cikgu ada niat nak berubah angin ? tapi , x kan laa tahun nie jugakk ? tahun nie kami lebih memerlukan cikguuu , kami nak SPM ! memang betul cakap cikgu , mana mana cikgu sama je kan ? tapi , kami dah serasi dengan cikgu . x nak laa bende yang dah berlaku kat kami untuk subjek Ekonomi Asas berlaku pulak kat subjek Bahasa Melayu . :( BM kan subjek wajib lulus ? x kan cikgu nak tengok kami sekadar kredit je ? kami pown nak sumbang kan A- A  A+ untuk SPM nanti . tolong laa pertimbang kan balik cikgu . kalau ada 2 , 3 orang yang mengharap kan cikgu pindah . masih ada ramai lagi dari 2 , 3 orang yang mengharap kan cikgu kekal ! :(





dengar lah luahan hati ini cikgu , saya mewakili rakan rakan yang lain ingin cikgu berbakti di sekolah yang sama . cikgu tolong laa buat keputusan yang terbaik . yang penting , kami x rela kan cikgu pergiii . :( biar pown kami x tunjuk kan kat cikgu , tapi dalam hati kami . pundah peranah perasaan yang timbul bila cikgu bagi tahu siang tadi . biar laa , biar laa semua nyer berlaku . kerana semua yang berlaku x boleh nak diputar kan balik . :| semoga cikgu dapat petunjuk yang terbaik dari Ilahi . insyaallah . :') cikgu Norlida Binti Abd Latif , kami sayang kan cikgu ! <3


so , yang panjang berjela kat atas tuwh pasal kesdihan yang melanda hari nie . :| moga moga semua yang berlaku akan dipermudah kan oleh Yang Maha Kuasa . insyaallah . :) now , aku nak cerita pasal kegembiraan pulak . yang gembira nyer , cikgu yang sama . cikgu Norlida ada tambah kan 1 markah BM aku . ehem ehem , dari A- naik 1 markah jadi A+ . alhamdulillah ! terima kasih cikgu , walaupun karangan saya x menyengat kali nie . saya tetap dapat keputusan yang terbaik kan cikgu ? cikgu ada kata , A mainan dan makanan saya kan ? harap harap masin laa mulut cikgu tuwh sampai saya SPM . :) doa kan saya ye cikgu ? saya bukan pelajar harapan cikgu yang terbaik , tapi saya akan sedaya upaya jadi pelajar harapan cikgu yang terbaik ! insyaallah . dengan izin Yang Maha Kuasa . :)


cukup laa setakat nie je aku mengarang ! :) x larat nak tahan sebak di dada bila nak story pasal cikguuu . :| rasa macam ada semangat dan kekuatan yang hilang . moga moga akan kembali seperti sedia kala bila cikgu yang kami harap kan x kan tukar ke sekolah lain . cikgu tetap kekal di sekolah lama . insyaallah . :) 











Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN