♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
rumah nenek ada hantu!
Friday, March 16, 2012 ✿ 3:49 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


hola sayangs , apa khabar ? eeerrr , sungguh lama kan aku tak kembali aktif dalam bidang blog nie ? sorry sangat , bukan hape , sejak aku jadi calon spm nie aku busy sikit . ehem ehem , sekarang nie aku dah tercalon dalam senarai target sekolah ! :') wink wink , rasa macam bangga pown ada jugak ! tapi , rasa takut pown ada jugak . --' sebab takut aku x boleh nak capai target yang sekolah tetap kan untuk aku . eeerrr , boleh tak kalau x nak jadi pelajar target sekolah ? :-/ sebab aku jadi perhatian cikgu cikgu & kawan kawan kat sekolah . setiap hari apa yang aku lakukan mesty kene fikir banyak banyak banayk banyak kali . kalau tak nanti mesty ada yang pertikai kan aku . okey fine , aku tak nak story lagi pasal tuwh , nanti laa aku story kat entry aku yang lain okey sayangs ? :D


eeerrr , rasa nyer belum terlambat lagi kowt aku nak ucap kan happy school holiday kepada sesiapa yang tengah bercuti nie kan ? ehem ehem , cuti nie kowg g holiday mana ? aku just penuh kan masa cuti aku balik KL . :') wink wink , dah lama x balik KL ohhh ! rindu yang teramat sama nenekanda & datukanda aku . kissing sikit ! :-* macam biasa kalau balik KL , mesty laa wajib merayap kat area KL kan ? x kan nak terperuk dalam rumah je ? memang tak laa kan ? okey , semalam seharian pergi GM Plaza . fuuuhhhh ! dari tingkat atas sekali sampai ke tingkat bawah sekali pergi shopping . ggrrrr , mata aku memang blink blink laa kan bila tengok harga murah murah kat sana ? *____* tapi , kene beli borong laa pulak ! banyak pulak tuwh , kene borong 6 , borong 12 . haih , tak dopek eden nak nolong nyer . nanti sape nak pakai kan ? so , aku just beli sikit jew laa . aku just beli mana barang yang kedai tuwh boleh jual kan 1 barang jew .


so , aku just amik perfume jew . haih , shawl kat sana ada yang RM5 jew kowt ? fuhhhh ! memang aku rasa nak rembat jew laa kan ? tapi , design nyer aku tak kenan naa pulak ? terpaksa laa aku tak amik walaupun harga nyer memang aku tak boleh tolak kan ? :'( terpaksa laa aku kuburkan hasrat aku nak belii borong ! :| yang dapat nyer just beli perfume jew laa . haih , apa kan daya kan ? okey fine , aku tak pergi shopping tempat tempat yang branded ! so what ? kesah pulak kan awak ? :-/


okey , semalam rumah nenek aku kecoh ! bila aku tanya sebab apa , konon nyer ada hantu . ffuuuhhhhh ! meremang bulu roma aku bila dengar . bila aku tanya lagi , adik aku kata pukul 2 pagi semalam tv tiba tiba on sendiri . sampai pukul 6 pagi . and than atuk aku off ! lepas tuwh dengar ada orang berjalan . okey , lepas aku dengar cerita adik aku tuwh , terus aku gelak mengekek ! adik aku pown memang pelik laa kan ? so , aku pown btw laa adik aku , yang tv terbukak tuwh gara gara aku bangun pukul 2 pagi sebab aku x leyh nak tidur . lepas tuwh , aku terlelap sampai kan terlupa nak off tv . :D so , adik aku pown bengang n than kate , " haaa ! nie lah hantu nyer ! hantu berbaju merah " heee~ :D


ehem ehem , satu rumah mental dengan aku gara gara dah cuak tv on sendiri kan ? :D okey , be cool guys , just terlupa nak off tv je kowt ? dah kecoh rumah ada hantu . kene pulak time tuwh aku tidur memang lena gilaa kan ? sah sah laa orang x syak aku . bila aku btw aku punya punca . semua mental ! :D ehem ehem , mohon maaf semua . :') haih , bilaa degar ada hantu memang meremang bulu roma aku . aleh aleh ? sebab aku sendiri ? lawak gilaa laa semalam . :D okey laa sayangs , mybe aku punya story kali nie tak menyengat sangat kan ? aku mintak maaf laa ye ? aku x de idea yang kebabom nak post kan . :'( sorry , okey laa sayangs , take care yourself ! :')







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN