♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
shafika mazlan ibu kucing!
Saturday, March 31, 2012 ✿ 10:51 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...

" shafika mazlan ibu kucing " , miaw miaw . :D ehem ehem , caye tak  sekarang nie aku dah jadi ibu kucing . okey , aku x tipuuuu ! --' aku jadi ibu kepada anak anak kucing sebab anak anak kucing kat rumah aku nie baru lepas kehilangan ibu nyer yang tersayang 5 hari yang lepas akibat kemalangan . :'( sedih gilaa doh aku ! dah laa anak anak kucing tuwh baru lahir 2 minggu lepas . 14.03.2012 . x ke kesian kan ? baru je lahir , x habis minum susu ibu lagi dah jadi anak yatim . :( baru je lahir dah ibu kene langgar . x tahu apa apa lagi semua . nak jilat susu yang aku bagi pown x taw lagi . kesian gilaa aku tengok . so , sebagai ibu gantian yang x berapa nak ibu nie terpaksa laa diserah kan kepada aku bila semua orang kat rumah nie geli anak kucing ! --' so , terpaksa laa aku kene spent time kan masa aku 15 minit setiap 2 jam untuk bg susu kat anak anak kucing tuwh . :) yang aku nie x de pengalaman apa apa jaga haiwan nie terpaksa laa buat buat ade pengalaman sebab kalau x aku , sape ag nak jage anak anak kucing tuwh kan ? :-/


setiap hari aku kene suam kan susu nak bagi anak anak kucing tuwh minum , setiap 2 jam aku kene bagi minum susu . haih , kadang kadang bosan jugak aku di wat nyer , tapi bila tengok anak anak kucing tuwh , kesian pulak rasa nyer . dah laa kecik lagi kan ? lepas tuwh x de ibu lak . so , nak x nak aku terpaksa laa ganti jadi ibu kucing . :( bila time minum susu aku terpaksa guna picagari nak bagi  susu kat anak anak kucing aku tuwh , yelaaa ,nak jilat pown dyowg x taw . so , terpaksa laa aku suap kan . :) kesian gila aku tengok nyer , kalau panjang umur , panjang laa . kalau x , nak buat macam mana kan ? :| tuwh pown baru semalam aku bg dye minum susu khas untuk kucing , 4 ary yang sebelum nie aku bagi minum susu tin jew sebab x taw nak bagi minum susu apa , bila dah pergi pejabat veterina , aku pown beli kan laa susu khas untuk anak anak kucing tuwh . :)


mama ada cakap dengan aku , " jaga je laa anak anak kucing tuwh , mana laa taw anak anak kucing tuwh doa kan untuk awak ? mana laa taw dengan kebaikan jaga anak anak kucing tuwh SPM nanti daoat 9A ? " fuuuhhh ! pandaii je kan mama aku nak bodek aku bia aku jage anak anak kucing tuwh ? :-/ tapi , jauh di sudut hati aku nie , aku ikhlas jaga anak anak kucing tuwh , aku x harap kan apa apa pown sebab aku rasa dah memang tanggungjawab aku sebagai manusia kan ? memelihara haiwan yang dalam kesusahan ? harap harap masin laa mulut mama aku tuwh kan ? moga moga dengan aku jaga anak anak kucing tuwh , aku dapat keberkatan dan dapat 9A SPM nanti . insyaallah . :)






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN