♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
syukur masih terbaik...
Tuesday, March 20, 2012 ✿ 11:59 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...


hola sayangs ! selamat malam . :) okey , aku masih lagi dalam hati yang lara . sorry , masih lagi x boleh nak back to normal lepas apa yang berlaku . but , aku dah dapat sikit ketenangan bila abg kesayangan aku datang beberapa minit untuk pulih kan semangat aku yang hilang akibat direntap oleh bie aku sendiri . sorrry to say , aku masih lagi x dapat nak terima kenyataan bila angan angan yang tinngi menggunung mengalah kan gunung everest aku musnah dalam sekelip mata . :'( walaupun abang just singgah sebentar untuk hibur kan aku tetapi hakikat nyer dye ada tujuan lain . it's okey , aku sedia menjadi pendengar nyer setiap masa . :)


macam yang aku cakap kan semalam , aku x share lagi berita yang gembira tuwh dengan bie . tah laa , memang rasa x de mood dah nak share dengan dye . biarlah dye taw sendiri nanti walaupun di pengakhiran nyer , dye laa orang yang terakhir sekali tahu kan ? lebih baik dye taw , daripada dye x taw langsung . sorry , hati aku masih lagi dalam mood terasa hati . so , x boleh nak pujuk dulu buat masa nie . tapi , insyaallah akan kembali pulih bila keadaan yang merubah nyer . cuma sekarang nie memang aku x reay nak story or share pape dengan bie . :| sorry !


okey , back to topic . :) nampak tak tajuk aku kat ats tuwh ? " syukur masih terbaik " ? :-/ okey , sebenar nyer hari nie aku still nak story pasal exam aku . tapi tapi tapi , bukan pasal exam math dah okey ? cukup laa sehari jew entry aku pasal exam math aku walaupun hakikat nyer selagi belum 7 hari 7 malam , aku x kan berhenti selok menjaja exam math aku dapat A ! :D nampak ak betapa riak nyer aku ? :( okey , bukan riak , just selok yang teramat jew aku nie . terlebih excited laa kate kan . :') okey , pasal tajuk kat atas tuwh aku tuju kan khas untuk paper exam bm aku . paper yang paling aku sukaa bila tiap kali exam . sebab aku memang gilaa tahap meroyan pasal mengarang nie . memang syok laa kan ? memang 1 karangan tuwh 3 , 4 helai kertas laa jugak . kalau 2 karangan mau 7 ,8 muka surat ? okey , aku memang x boleh tengok soalan karangan sebab memang suka nak mengarang . :D


tapi , kali nie punya exam sumpah aku cakap aku x suka gila nak jawab paper 1 ( karangan ) sebab soalan dye semua yang aku x boleh nak huraikan banyak banyak . tajuk tajuk yang keluar just karangan yang aku boleh huraikan apa yang tepat dan betul jew . so , x boleh nak tokok tambah pown . nak masuk kan frasa menarik , agak terhad laa . memang aku x suka jawab karangan exam kali nie . aku suka jawab karangan pasal ibu bapa je . sebab nak masuk kan frasa menarik memang banyak & idea mencurah curah laa kan ? tapi , kalauu bagi tajuk pasal jalan raya , kemalangan , bercuti memang laa aku susah nak masuk kan frasa menarik . so , aku buat mana yang termampu jew laa untuk karangan kali nie . yang penting aku jawab dan dapat markah yang sepatut nyer milik aku . tuwh jew aku fikir time tuwh . :)


syukur alhamdulillah , berkat aku buat yang termampu masa exam hari tuwh , aku dapat jugak markah yang baik untuk karangan aku . walaupun , markah agak menurun sikit , but aku x kesah . yang penting aku dapat jugak markah yang memberansang kan . (Y) aku taw , karangan kali nie just karangan yang biasa biasa je aku buat , x macam selalu nyer . tapi x pew laa . aku dah cuba buat yang termampu kan ? cikgu pown ada perasan , dye kate " karangan awak okey , masih lagi sedap dibaca , ada frasa menarik , nampak matang , cuma kurang menyengat kali nie . " okey , betul kata cikgu , karangan aku kurang menyengat kali nie sebab aku x de idea nak huraikan lebih banyak dan terperinci pasal tajuk yang aku dapat tuwh . so , memang nampak ketara laa karangan kali nie dengan karangan yang sebelum sebelum nie . it's okey , aku still bangga dengan diri aku . :D


walaupun kurang menyengat , syukur alhamdulillah ! aku dapat keputusan yang bagus . ada peningkatan sikit markah nyer dari sebelum sebelum nie . walaupun , ada sedikit komplikasi yang aku hadapi kan kan kan ? :D cuma karangan kali nie aku just dapat 102 untuk markah keseluruhan . kalau macam exam exam yang lepas , aku dapat 115 keatas . tapi x pe laa , apa yang aku dapat tuwh pown dah bagus bagi aku . cuma exam akan datang aku pasti kan aku buat yang lagi baik dan terbaik . :D bagi aku tuwh yang lagi penting . betul tak ? :-/ yang penting SPM nanti aku dapt keputusan yang paling terbaikk dalam sejarah . insyaallah . dengan usaha yang aku lakukan . tolong doa kan kejayaan aku juga ye sayangs ? :) okey laa , aku undur kan diri dulu ye ? nanti nati kalau ada masa aku akan luang kan masa kat blog aku nie . insyaallah . :) take care sayangs ! :D




Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN