♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
budak target demam...
Tuesday, April 17, 2012 ✿ 6:21 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...


ehem ehem , tajuk entry bukan main riak lagi aku nie kan ? :-/ hey you ! i'm just kidding okey ? saje nak letak tajuk entry yang hot stuff gitu . yelaa cik kiah , saya kan x hot stuff macam awak ? so , sebagai altenatif nyer , saya just letak tajuk entry je laa yang hot stufff , awak cemburu ye cik kiah ? :D okey fine , aku merapu . (!) hari nie aku demam balik , ehem ehem , sentap sekejup bila mama kata " 3 bulan terus kong " . :D mama sebenar nyer x taw yang anak cengeng dye nie setiap bulan demam , just aku je yang buat buat katang pergi sekolah walaupun demam demam kan ? almaklum laa , mangsa SPM kan ? kalau demam sikit sikit tuwh , katang kan jugak laa badan pergi sekolah . x nak ketinggalan pelajaran . nanti kan susah kalau dah ketinggalan . banyak hal nyer . :) tapi hari nie ? aku betul betul x larat nak pergi sekolah + homework aku belembang x siap lagi . sah sah laa kan aku x pergi sekolah ? nanti x pasal pasal aku kene nuclear dengan cikgu aku . " pelajar target sekolah pown x buat keje sekolah ? " wow ! memang pedih yang teramat telinga aku kalau kene macam tuwh . :)


pelajar target ? yes ! Nur Shafika Binti Mazlan ialah pelajar taget Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Abdullah , Pekan Pahang bagi tahun 2012 ! (!) alhamdulillah , syukur kepada Allah , mungkin rezeki aku tahun nie , aku tersenarai pendek dalam senarai pelajar target + pelajar harapan sekolah untuk SPM 2012 . dalam kelas aku , hanya 2 orang pelajar je yang tersenarai . aku salah seorang nyer . alhamdulillah lagi sekali . 20 orang pelajar target yang tersenarai , aku adalah orang yang 8 dari 20 orang tuwh . alhamdulillah , aku adalah orang yang ke 2 selepas pelajar sains & akaun dalam list top 10 . :) ramai yang iri hati dengan aku . tambah tambah lagi lepas aku dah jadi pelajar target sekolah . tapi hakikat nyer , aku on the spot dah pikul 1 tanggungjawab yang besar tinggi menggunung atas bahu aku nie . aku bawak nama sekolah untuk SPM 2012 kali nie . haih , siapa kata best jadi pelajar target sekolah ? best nyer hanya sementara . hakikat nyer , terlampau banyak yang aku kene buat untuk tunjuk kan aku nie mampu terima cabaran sekolah untuk dapat kan 9A- sekurang kurang nyer . :| fuhhhh ! meremang pulak bulu roma aku bila aku kene capai target minimum tuwh . tapi insyaallah aku akan pikul tanggungjawab yang cikgu berikan tuwh . insyaallah aku akan capai target sekolah walaupun tahap minimum . :)


ujian penilaian 1 (UP1) hari tuwh , result aku x berapa nak cemerlang , aku just dapat hasil kan 1A 2A- 1B+ 2B 2C 1D . :'( tapi syukur alhamdulillah aku lulus semua mata pelajaran . secara am nyer , okey okey je laa result aku kan ? secara hakikat nyer , aku pelajar target ? x kan dapat menyumbang kan 3A je kan ? sekurang kurang nyer aku kene menyumbang kan 6A . lepas nie aku kene struggle lagi kuat untuk  mid year bulan depan . insyaallah aku akan tingkat kan prestasi belajar aku . aku target mid year kali nie aku dapat 5A . insyallah . tapi , kalau x capai target , minimum aku dapat 3A lagi laa . x pown 4A . fuhhhh ! SPM dah x lama lagi dah . pejam celik pejam celik tinggal berapa hari je lagi nak SPM . aku belajar pown biase biase je sekarang . x de yang luar biase pown . gentar jugak ada ! :D tapi tuwh laa , aku kene start dah dari sekarang baljar cara yang luar biasa kan ? kalau aku nak result aku pown luar biasa bulan 3 next year . :'( tapi nak ke luar biasa tuwh lah payah nyer . :'( x pew laa , pape pown aku akan cuba sedaya upaya aku untuk lebih maju jaya . tolong doa kan kejayaan aku jugak ye sayangs ? aku mohon doa kowg untuk aku . semoga apa yang kowg doa kan kat aku tuwh akan diperkenan kan oleh Allah ( yang baik baik je ) . amin . okey laa sayangs , take care your self ! :D







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN