♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
hati oh hati...
Thursday, April 26, 2012 ✿ 8:03 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...


hati oh hati , tolong laa jangan nak touching sangat . terima kenyataan sikit boleh tak ? tolong laa jangan nak touching sangat sebab aku dah besar laa hati . hati oh hati , tolong laa jangan nak rasa yang bukan bukan lagi . aku cukup tersiksa sebab terpaksa terima yang kau selalu nak cepat terasa ! aku penat laa hati . :'( tapi , apa kan daya kan ? hati aku nie memang degil sebab mesty nak cepat terasa sangat ! okey , hati aku tengah terasa sebab aku x dapat lagi apa yang aku impikan . eeerrr , hal kecik je padahal nyer , tapi hati aku nie memang nak terasa laa . :'( 


now , aku sorang sorang kat rumah sebab family aku yang lain go to the town sebab nak beli kan racket + kasut baru untuk adik lelaki aku . :'( terasa ! sebab dye nak beli yang mahal mahal , he want yonex + al-ikhsan's shoes ! :'( kalau kira kira secara congak , nak dekat RM200 jugak laa berhabis . why aku terasa ? sebab aku x dapat nak beli lagi phone yang aku mintak since last year lagi . eeeerrr ! hati ,  please laa ! jangan nak jealous sangat dengan adik sendiri ! maybe dye didahulu kan sebab dye anak lelaki sorang kan ? aku nie dah besar ! aku anak sulung , so why not kalau aku just ngalah sikit dengan adik aku kan ? tapi , aku x boleh laa .  x boleh nak mengalah dengan adik aku ! aku terasa sebab apa yang dye nak kebanyakan nyer semua dapat . like now , adik aku baru je mintak racket + kasut tuwh bulan nie . tup tup , dye dah dapat apa yang dye nak . sedang kan aku masih lagi kubur kan niat aku nak belikan phone baru . :'(


nampak nyer lepas nie aku kene kubur kan lagi laa perasaan aku tuwh sebab duit yang aku nak guna kan beli phone baru tuwh aku terpaksa gunakan untuk bayar dana kecemerlangan SPM aku . it's okey laa , aku sanggup bekorban apa saja yang aku ada demi family aku . walaupun hati aku nie tetap degil nak berasa hati sangat dengan parents aku kan ? :| so , aku kene keluar kan duit simpanan dalam bank aku tuwh untuk bayar secepat mungkin duit dana kecemerlangan aku tuwh . :'( phone baru ? aku still kene simpan niat tuwh jauh mendalam dalam hati aku nie sebab x de rezeki lagi kowt aku nak bali yang baru . 


biar laa parent aku dulu kan adik aku maybe sebab dye anak lelaki kan ? so , it's okey . aku akan pujuk hati aku nie supaya x kan capat terasa lagi . hati oh hati , please jangan nak cepat terasa sangat sebab kau akan dapat apa yang kau nak biar pown lambat lagi . :) kepada buah hati yang x kesampaian , aku akan tetap simpan kau dalam hati aku . <3



- buah hati yang tak kesampaian -
meloveyousonyericssonxperiax10!<3















Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN