♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
nak macam schawal jugak boleh??
Sunday, April 22, 2012 ✿ 3:30 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum....


hola sayangs ! tadi dalam pukul 1.00 aku tengok laa rancangan Seia Sekata Schawal , okey sumpah aku jealous gilaa . sebab memang sweet gilaa . serious weyh . okey , memang aku pown berangan nak macam gitu . ehem ehem , boleh tak kalau aku pown nak macam tuwh nanti bila ada orang nak purpose aku nanti ? wink wink ! ^-^ nak sweet macam awal buat kat scha al yahya ? tapi , memang tak laa kan nak purpose secara live kat tv ? just sekadar nak sweet macam awal buat kat scha ? <3 boleh tak boleh tak ? nak macam gitu ! kepada bakal husband aku , ingat nie . kalau nak purpose aku , aku nak sesweet macam awal buat kat scha . kalu tak aku cepuk kepala hang ! :D eeeerrr , masa tengok rancangan tuwh , aku pulak yang beria weyh ! sampai kan mama aku kata " ekeleh , macam awal purpose dye pulak ! " :D sumpah weyh ! memang aku beria tengok tadi . memang sweet weyh . yang penting dye bagi scha teddy bear yang besar gedabak okey ? yang tuwh paling aku gilaa kan sekali sebab masa birthday aku dulu , aku nak present teddy bear besar gitu . aleh aleh ? time awal purpose scha , dye bagi pulak teddy bear yang besar gedabak tuwh ! pergh ! memang bertambah jealous aku weyh . :D eyh , terover pulak kan aku nie ? :-/  x kesah laa aku over ke hape . yang penting aku memang teruja tengok awal dengan scha gitu ! anyway , aku doa kan agar awal and scha kekal bahagia sehingga ke jinjang pelamin and sampai akhir hayat . insyaallah .me love both of you schawal ! <3
































Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN