♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
perlu ke menipu kawan???
Monday, April 16, 2012 ✿ 6:29 PM ✿ 0 Royal Person (s)





Assalammualaikum...


selok story pasal hang hari sabtu ary tuwh , tibe tiba panas pulak aku di buat nyer kan ? haih , nasib laa aku teringat kan kisah penipuan kawan aku sorang tuwh . nampak tak status aku kat atas tuwh ? okey , status atas tuwh ada unsur unsur kegeraman aku tahap minimum lagi okey ? kalau maximum ? mau jugak aku keluar kan perkataan yang kesat ! :D oooppppssss , x perlu mantion kan nama laa kan ? aku bukan suka nak mengaib kan sesiapa , but , aku nak ingat kan supaya tolong laa jujur dengan kawan kawan sekeliling kita ! please ! (!) okey . aku bukan nak besar kan cerita , but please laa , kalau dah nama kawan tuwh x boleh ke kalau kita just terus terang je ? x payah laa nak menipu bagai ? bila dah kantoi ? mula laa muka nak menebal 10 inci kan ? moral of the story jugak buat kau , sebab menipu kan ? Allah kalau nak tunjuk tuwh , bila bila masa je dye boleh tunjuk . yang beze nyer cepat atau lambat je . so , ingat ingat laa kan ? :-/


perlu ke kau menipu kawan kawan kau yang kau x dapat pergi kelas tambahan sebab nak balik kampung ada urusan penting ? wow ! amazing gilaa kan bila kampung kau kat mall ? besa gedabak betul kampung kau ? ohhh , ramai betul laa kan yang ada urusan penting kat kampung kau tuwh ? sampai kan kau jumpa aku kat  kampung  kau ? siap kau terpekik terlolong lagi panggil nama aku kan ? x malu pulak kau nak panggil aku sedang kan kau dah menipu aku sebelum tuwh ? ohhh , mybe kau terlupa sekejup yang kau dah kencing aku dengan kawan kawan sebelum tuwh kan ? --' salah ke kalau kau bagi taw je kawan kawan , kau malas nak pergi kelas tambahan sebab kau nak keluar dengan kawan kawan kau yang lain pergi mall ? sanggup kau kata balik kampung ada urusan penting ! bagus laa sangat kan ? -_-


bila aku update status yang aku nak hang , eyh , selamber kau je kan nak hentam aku ? wow ! nasib baik jugak laa kan kene time mood aku macam sial ? terus aku hentam kau balik ? sedap tak kene dengan aku ? :-/ memang patut pown kan kau kene macam tuwh , sebab x reti bahasa sangat nak jaga mulut tuwh ! so , lepas nie tolong jaga mulut kau sebelum kau nak hentam orang , okey ? bukan hape laa kawan , sebelum kau nak hentam orang , please cermin diri kau atas bawah atas bawah dulu okey ? jangan main nak nuclear orang je mulut tuwh ! =,= tuwh pown aku dah baik sangat laa aku x sound kau lagi kan kat sekolah hari nie ? aku malas nak layan kau , sampai kan aku x cakap sepatah pown dengan kau . bagus laa , aku pown x nak tambah kan dosa aku dekat kau .


sebab sebelum sebelum nie pown aku dah banyak mengata kau . sebab perangai kau yang macam budak budak tuwh ! ohhhh , terasa ? please kau x payah nak terasa sangat sebab kawan kawan dah naik muak dengan perangai hormon x stabil kau tuwh bila kat sekolah ! please laa x payah nak buat buat kau sorang boleh mental + emo okey ? sakit jugak hati aku nie kadang kadang dengan aku tahu ? tapi , aku tahan , sebab aku fikir kita kawan baik . tapi kau ? ada kau fikir pasal perasaan kawan kawan kau ? tah laa , aku pown malas nak cakap lebih lebih sebab kita masing masing dah besar .dah boleh fikir sendiri kan ? so , kau pilih laa mana satu perkara yang baik yang boleh kau lakukan . sebab aku dah malas nak layan masalah kowg satu satu yang kowg bawak kan kat sekolah ! bukan kau sorang je ade masalah , semua orang ada masalah . tapi pandai pandai laa selesaikan . bukan dengan cara kau marah marah orang jalan penyelesaian dye . =,=


so , lepas nie kalau kau nak menipu lagi , terpulang laa pada kau kan ? aku dah malas nak cara hal kau . sebab bagi aku , aku dah cuba sabar dan tahan dengan sikap kau . kalau kau still x reti bahasa nak berubah , aku dengan senang hati boleh angkat kaki dari berkawan dengan kau . sebab bukan kau sorang je kawan aku kat dunia nie . so , please faham yang aku pown manusia biasa yang punya hati dan perasaan . aku ada tahap kesabaran aku . kalau kau yang dah melampau , aku takut aku x boleh sabar dengan kau lagi nanti lagi keruh keadaan nyer . so , lebih baik aku angkat kaki dan jalan dari aku layan kerenah kau ! :)














* sorry kalau ada sesiapa yang x suka entry aku kali nie , but aku hanya nak meluah kan apa yang terpendam dalam hati . sorry a lot !












Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN