♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
salah faham...
Friday, April 20, 2012 ✿ 2:14 PM ✿ 0 Royal Person (s)





Assalammualaikum....


okey , semalam aku ada update status fb aku pasal aku " jatuh cinta lagi ! <3 " tapi , ramai yang dah salah faham kowt ? :D ehem ehem , aku bukan jatuh hati dekat manusia laa , aku dah jatuh hati dengan hand phone ! ramai yang like + comment . 40 comment laa jugak semalam . haih , bila update pasal cinta , berduyun duyun orang suka . lepas tuwh nak taw perkembangan terkini pasal cerita cinta aku . :| haih kawan kawan ku , aku nie bukan hot stuff sangat pown sampai kan kowg semua nak taw perkembangan cerita cinta aku . aku bukan public figure laa yang boleh kowg nak buat kan cerita kau hot ! --' majoriti , kalau aku update pasal cinta , haaa ! mula laa kate aku nie dah couple dengan orang lain . ish ish ish ! sedang kan aku nie dah jatuh cinta dengan benda . bukan manusia ! :D kelakar laa . sampai kan ada senior aku tuwh , nak jugak korek rahsia aku tengah fall in love dengan siapa ! okey , tabikk spring sikit kat dye sebab x nak mengalah ! :D dyowg x taw ke yang aku tengah fall in love dengan buah hati aku yang baru nie ? 


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





sampai kan semalam rasa macam x boleh nak tdow sebab teringat kan buah hati aku yang baru nie . o_____O kalau boleh nak secepat mungkin dapat kan buah hati aku nie tahu ? insyaallah , doa kan aku dapat buah hati yang baru okey ? :') ehem ehem , semalam bila aku btw Mr.MAN aku , dye pown nak beli phone baru ! ish ! sibok je kan dye nak beli phone baru jugak ? padahal phone dye , baru jugak hape ? x sampai 6 bulan lagi dah nak beli phone baru . okey fine , orang tengah banyak duit . so , apa apa yang terasa nak beli dalam hati tuwh terus rembat je laa kan ? :| yang penting Mr.MAN aku nak beli blackberry okey ? nampak sangat duit tengah berkepuk ! orang kaya laa kata kan . x macam aku , beli phone je just RM300 . tuwh pown lepas sekian lama nyer aku tunggu harga nak jatuh menjunam biar sampai aku mampu nak beli . :'( teserlah kekayaan dye ! :| kat bawah nie aku ada print screen sikit pasal status aku semalam . hot stuff sekejup semalam bila banyak sangat soalan dari paparazi + mamarazi ! :)











Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN