♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
2 game yang terbesar...
Sunday, May 20, 2012 ✿ 1:04 PM ✿ 0 Royal Person (s)





Assalammualaikum...


okey , semalam mesty kaum adam kebanyakan nyer berhimpun di kedai mamak tengok bola kat screen besar kan ? tambahan pulak semalam ada 2 game yang besar . yang pertama Malaysia FA Cup Final antara Kelantan VS Sime Darby . yang kedua pulak EUFA Champions League Final antara Bayern Munich VS Chelsea ! fuuhhhh ! memang gempak laa aku cakap kedua dua game semalam , memang penuh debaran ! tapi kemenangan semalam berpihak kepada pasukan Kelantan dan Chelsea ! (Y) walaupun aku semalam x join tengok bola kat screen besar kedai mamak , aku jugak berkesempatan tengok dekat tv rumah aku . walaupun x de laa sebesar screen kat kedai mamak kan ? tapi ternyata aku jugak merasa kan debaran nyer ! semalam aku sokong kelantan and chelsea . ternyata apa yang aku harap kan memang menjadi kenyataan . kelantan menjadi juara malaysia fa cup manakala chelsea pulak menjadi juara EUFA champions league ! :D


semalam jugak aku dengan Mr.MAN lain lain team . fa cup dye sokong sime darby , aku pulak kelantan . EUFA champions league dye sokong bayern munich , aku pulak chelsea ! :D aku suruh dye sokong kelantan and chelsea , tapi dye kate x nak ! dye tetap nak sokong bayern . okey fine , aku pown biar kan je laa dye sokong bayern walaupun hakikat nyer kitorang nie peminat fanatik MAN UTD ! -_- x kesah laa , sebab MAN UTD x tersenarai dalam final semalam . so , aku nie pown beria laa suruh dye sokong the blues ! tapi dye tetap dengan pendirian dye nak sokong bayern ! ish , aku masih x berputus asa lagi sampai kan nak pukul 2.30 pagi sebelum start game aku still lagi suruh dye sokong the blues ! :D nampak tak keberiaan aku nie dengan the blues ? :-/ tapi dye memang degil nak sokong bayern . 


okey fine , aku pown mengalah laa . aku biarkan dye sokong bayern ! aku pulak still dye pasukan the blues aku pagi tadi . aku cakap laa kat Mr.MAN aku yang pasti nyer pagi tadi chelsea yang akan menang . damn ! Mr.MAN tetap dengan keputusan dye dan berkeras cakap bayern akan menang . okey fine , aku pown senyap sebab malas nak berbaloh dengan Mr.MAN sebab dye memang jenis degil x nak dengar nasihat aku ! :D lepas tuwh aku kate tengok laa yang chelsea akan menang . ternayata pagi tadi memang chelsea yang menang dengan agriget 4-3 ! yahoooo ! memang sorak gembira laa aku nie kan bila pasukan yang aku terget memang ? tambahan pulak aku memang selok dengan the blues pagi tadi ! so , x de arah laa aku nak sorak kegembiraan . :D


tapi Mr.MAN aku cakap chelsea menang nasib je sebab sepakan penalti ! kalau ikot kan bayern menang sebab goal pertama bayern yang dapat score dulu , tapi nasib chelsea dapat masuk kan 1 goal ! see ? terserlah laa yang hakikat nyer dye x boleh nak terima kekalahan bayern munich ! :) it's okey laa , aku faham dengan boy aku sorang tuwh . dye memang x nak mengalah dalam sesuatu perkara walaupun dye sememang nyer dah kalah ! :D aku pown biarkan je laa dye nak cakap apa pasal the blues pagi tadi ! it's okey , aku boleh faham dengan orang yang x boleh terima hakikat nie ! :D yang penting the blues dah menang ! anyway , congratulation to KELANTAN and THE BLUES ! <3





 



# enty about chelsea , tapi hakikat nyer aku peminat fanatik MAN UTD ! -_-

Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN