♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
4 kertas lagi...
Saturday, May 19, 2012 ✿ 2:23 PM ✿ 0 Royal Person (s)





Assalammmualaikum...


selamat berhujung minggu ! :) wahhh ! heavy gila kan kalau time hujung minggu ceng gini ? boleh laa rehat rehat kan badan kita yang semakin hari semakin uzur nie . tidur sampai lewat petang , boleh pergi cuci cuci mata kat town , boleh habis kan duit pergi shopping ! memang gempak lah ! thumb up laa aku bagi kalau hujung minggu aku macam gitu . tapi hakikat nyer ? damn ! sangat memenat kan ! -.- kenapa ? sebab time hujung minggu macam nie lah banyak perkara yang aku perlu selesai kan , especially kerja kusus seni aku yang x siap siap lagi tuwh . --' lepas tuwh time hujung minggu macam nie jugak lah aku kene bagun pagi pagi ikot waktu sekolah biasa sebab aku kene pergi kelas tambahan . gggrrr ! berat sungguh melalui setiap hari dengan memikul tanggungjawab yang besar + pegang nama " MANGSA SPM " . sedih gilaaa !  agak agak bila laa hari aku akan berubah seperti dunia kanak kanak riang yang sentiasa seri menyinar dengan keseronokan ? :| 


grrr ! exam aku belum habis lagi ! yaallah , bila laa agak nyer nak habis kan ? okey , aku masih ade 4 paper lagi ! damn ! lambat gila nak habis exam , x sanggup nak study bria ria sebab nak lulus semua matapelajaran + dapat keputusan yang cemerlang result nanti . yaallah , kuat kan lah semangat aku untuk melalui hari hari ku sebagai seorang calon peperisaan ini yaallah ! kau kuat kan lah , kau tabahkan lah hati ku yang sentiasa gusar ini . kau buka kan lah pintu hati ku , tenang kan lah pintu hati ku dalam menuntut ilmu dan menjawab soalan pepriksaan ku nanti , semoga dengan berkat usaha yang aku lakukan , aku dapat membuat kan kedua ibu bapa ku gembira serta bangga dengan anak nya ini yaallah ! :| sesungguh nyer hamba mu ini tidak kuat . :'( okey , aku perlu katangkan diri aku untuk aku lalui hari hari yang mencabar aku tahun nie , nama pown calon SPM kan ? kene laa pikul tanggungjawab yang besar untuk masa depan aku sampai mati . haih , bila laa semua nie akan berakhir ? harap harap aku tabah menghadapi dan melalui hari hari berliku aku sampai 07.12.2012 nanti ! yeah ! semoga aku kuat , tabah , kental untuk menjadi manusia yang akan menyumbangkan sesuatu yang bernilai kepada negara . insyaallah . :) doa kan aku ye ? :-/


aku harap result mid year aku kali nie x teruk ! sebab soalan semua nyer tough tough belaka ! :'( x sanggup nak tengok result lepas cuti nanti , mesty hampeh gila aku punya result ! tapi aku berharap sangat result aku meningkat . biarlah x banyak , tapi aku harap meningkat laa jugak . :| exam mid year kali nie PPD yang buat . okey fine , memang PPD kejam sebab 80% soalan exam semua keluar pasal topic form4 ! damn , tahu dah topic form4 susah , tapi perlu ke kalau 80% semua nyer form4 punya soalan ? haih , nampak sangat dajal nyer PPD tahun nie , x de sikit pown perasaan kesian kan ? damn ! aku yang lahanat nie pown beria laa 90% study form5 punya topic . konon laa boleh score mid year kali nie , alih alih ? kebanyakan nyer topic form4 yang keluar ! fuhhhh ! memang terbaik laa kan PPD ? nampak sangat laa aku x tekan kan study kat form4 punya topic . sedih gila rasa nyer ! :( kalau aku taw laa form4 je yang banyak masuk , aku study 100% pasal topic form4 , sah sah laa aku dah boleh score kan ? bila dah jadi macam nie ? memang buat aku debo laa kan ? sah sah laa markah aku cukup cukup makan je . :| 


pape pown , aku serah je laa pada takdir . yang aku taw aku dah buat sehabis dan sebaik mungkin untuk exam kali nie , kalau nasib x menyebelahi aku , makne nyer mungkin aku x de rezeki dan aku perlu banyak kan buat latihan dan study lagi kuat . mybe dengan cara tuwh result aku boleh lagi naik , insyaallah . :) so , aku x target terlalu tinggi sebab aku tahu tahap kemampuan aku . so , aku just boleh usaha dan bertawakal je . insyaallah , result aku akan baik . :)





Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN