♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Al-Fatihah...
Tuesday, May 1, 2012 ✿ 11:28 PM ✿ 2 Royal Person (s)




Assalammualaikum...

firstly , aku mohon sesiapa yang baca entry aku kali nie , korban kan hanya beberapa saat untuk sedekah kan Al-Fatihah buat allayarhammah Suriyani Binti Sapuan . allahyarhammah ialah ustazah aku masa aku di sekolah rendah . allahyarhammah telah kembali ke rahmatullah sebentar tadi . yaallah , sumpah aku x percaya yang ustazah dah meninggal dunia . aku taw pown bila aku rasa tergerak hati nak online fb biar pon aku tahu yang broadband aku kalau time gini memang line lembab . tapi , malas malas aku pown aku tetap nak online jugak . bila dah online , subhanallah ! ada post yang mengatakan ustazah dah meninggal ! :'( yaallah , sungguh sedih ! pilu hati . rasa macam x percaya pon ada jugak yang ustazah dah kembali ke rahmatullah ! ramai yang x percaya , especially sesiapa yang mengenali arwah ! 


aku yang pernah rapat dengan arwah rasa sedih sangat , arwah seorang yang baik dan penyanyang . yaallah , sumpah aku macam x boleh nak terima hakikat yang ustazah dah meninggal dunia . tapi hakikat nyer aku memang kene terima sebab semua nyer dah ditakdir kan . walaupun memang payah nak terima , tapi sebagai seorang muslim , aku kene terima qada' dan qadar ilahi . :'( Al-Fatihah buat allayarhammah ustazah Suriyani Binti Sapuan . semoga roh nyer di tempat kan dikalangan orang orang yang beriman . insyaallah , amin .






















Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN