♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
disebalik majlis akad nikah schawal....
Saturday, May 5, 2012 ✿ 11:42 AM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum....

salam sabtu semua ! :) wink wink , hari nie aku nak story morry lagi pasal scha & awal . ada sesiapa yang x suka ? kalau x suka boleh cloase tab sekarang ! sebab nanti aku takut korang yang dah muak akan muntah kuning + hijau bila baca entry blog aku nie yang x habis habis pasal scha & awal ! -_- okey , semalam siapa yang tengok majlis akad nikah scha & awal ? bape kali lafaz awal ye ? aku dengar cerita sekali lafaz je ? betul ke ? kalau betul , hebat lah awal ! dalam nervous nervous pown boleh sekali lafaz je kan ? thumb up sikit untuk awal ! (Y) yeah ! mesty meriah kan semalam ? :-/ semalam aku x berkesempatan nak tengok majlis akad nikah schawal ! :( sebab semalam dalam pukul 8.30 malam , area rumah aku hujan lebat + dengan petir + guruh yang kuat ! memang aku tak boleh tengok laa kan majlis siaran langsung tuwh ? damn ! sungguh sadis ! :'(


but , it's okey . mybe hari nie ada ulangan siaran langsung majlis akad nikah schawal yang semalam kan ? so , mungkin aku akan berkesempatan untuk menjadi saksi perkahwinan mereka walaupun aku dah ketinggalan sehari ! :) it's okey laa . lambat ke capat ke , yang pasti aku dapat tengok jugak ! wink wink , sedih dalam kegembiraan kan aku nie ? :-/ okey laa , aku malas nak type banyak banyak , kat bawah nie aku ada pinjam gambar gambar majlis akad nikah schawal semalam dari hencik google . so , kalau ada sesiapa yang senasib dengan aku semalam , dapat laa jugak lepas kan gian bila x dapat tengok semalam . kan ? :)



























#selamat pengantin baru scha awal . semoga kekal hingga ke akhir hayat !<3








Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN