♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
kesedihan di sebalik kegembiraan....
Wednesday, May 23, 2012 ✿ 9:24 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum...

hari nie aku ada 2 story yang berbeza . sedih and gembira , tapi buat permulaan entry , aku nak story pasal yang happy dulu laa . the ending baru story pasal yang sedih sedih okey ? :-/ first , yang happy nyer hari nie , alhamdulillah , akhir nyaaa . telah berakhir mid year exam aku . yeah ! syukur alhamdulillah kepada Allah sebab aku dengan katang nyer exam sampai ke penghujung nya walaupun ada hari hari keadaan kesihatan aku tidak mengizinkan , but semua tuwh x kan sesekali mengahalang aku untuk masuk dewan exam . harap harap result yang aku dapat nanti eault yang lebih baik dari exam exam lepas laa kan ? harap harap apa yang aku target kan akan tercapai . insyaallah . :) paper yang terakhir hari nie paper seni , alhamdulillah . walaupun soalan agak tough laa jugak , but aku boleh jawab dengan sebaik mungkin . harap harap markah teori seni aku awesome lah kan ? aku dah buat sehabis mungkin hari nie . insyaallah kalau ada rezeki , ada laa kan ? kalau x , nak buat macam mana kan ? reda je laaaa . :|


anyway , lepas exam nie . ringan laa sikit kepala otak aku nie kan ? x de laa nak tension pasal exam lagi . x de laa nak fikir apa soalan yang akan masuk exam nanti , macam mana soalan dye , and bla bla bla bla ! tapi lepas nie kene tunggu result laa pulak . harap harap result aku macam apa yang aku mintak laa kan ? jangan laa nak down kan semangat aku pulak kan ? insyaallah , result aku akan meningkat . aku dah lakukan yang terbaik ! kalau x dapat apa yang aku impikan , makne nyer aku kene laa lebih kan usaha aku . kene banyak study lagi . kene kuat kan semangat nak belajar lagi . x boleh dah nak mengadap lappy 24/7 jam ! --' okey , memang aku mengaku agak susah dan payah . but , aku kene laa tahan nafsu nak online je kan ? aku x boleh laa asyik asyik nak ikot kan kata hati aku nie je kan ? insyaallah aku boleh lakukan kalau aku kuat semangat kan ? :-/ insyaallah , please doa kan aku ye sayangs ? :) now , aku nak story pasal cerita sedih pulak . :(


semalam , 22 mei . okey , semalam adalah birthday arwah izzat asmat ! yaallah , sayu nyer hati aku bila teringat kan kenangan kenangan lama aku dengan arwah ! memang memilu kan . kali nie dah 2 kali aku wish birtday dye tanpa dye ada di dunia yang fana nie . tahun nie jugak , tahun yang ke dua aku post entry pasal arwah . kalau last year , aku post kan entry pasal ini , tapi kali nie ? x banyak yang boleh aku cerita kan lagi pasal arwah ! yang boleh kau cakap kan , arwah sentiasa dalam ingatan aku sampai bila bila . bukan aku je , tapi semua yang pernah mengenali dengan arwah . walaupun aku taw aku banyak buat dosa dengan arwah , aku x sempat nak mintak maaf dengan arwah , aku harap arwah dah pon maaf kan aku sebelum dye meninggal dunia . insyaallah . aku jugak berharap , roh arwah akan di tempat kan di kalangan orang orang yang beriman dan beramal soleh . insyaallah . sama sama laa kita doa kan . AL - FATIHAH .







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN