♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
nanti lain pulak jadi nyer!
Monday, May 7, 2012 ✿ 2:10 AM ✿ 0 Royal Person (s)





Assalammualaikum...


okey , dengar tak lagu background blog aku dah berubah ! ehem ehem , puas aku fikir kan lagu apa lah yang aku nak letak kat blog kesayangan aku nie kan ? fikir punya laa fikir , x de jugak idea yang bernas + berkualiti yang muncul dalam kepala aku nie . :| disebab kan aku nie malas nak fikir , aku just search kat hencik youtube ! :') hasil nyer ? wink wink ! sungguh memberangsangkan ! banyak sangat lagu lagu yang best and double thumb up boleh aku bagi kat hencik youtube ! (Y) (Y) tapi yang terbaik nyer bila semua lagu yang merdu untuk telinga aku nie dengar kebanyakan nyer semua lagu lagu dalam bahasa melayu ! so , x payah laa kan aku nak translate lirik lagu lagu tuwh semua kalau dah dalam bahasa melayu ! :)


 okey , cakap pasal translate lirik lagu nie kan , sebelum aku dapat ilham nak search je lahu kat hencik youtube , aku dapat ilham nak letak 1 lagu yang sedap halwa telinga aku nie dengar , aku ingat nak letak laa lagu Coming Home by Skylar Grey ! lagu tuwh memang syok laa kalau dengar . o-O alih alih bila aku bukak link lagu tuwh kat hencik youtube , aku ade terbaca pulak comment tentang lirik lagu tuwh , bila dah baca lirik lagu tuwh , aku on the spot copy and paste lirik tuwh kat hencik google untuk translate ! hasil nyer ? lirik lagu tuwh macam ade sedikit unsur unsur yang sensitif . tapi tuwh bagi aku laa kan ? sebab aku rasa macam ada yang x berapa sesuai dengan lirik lagu tuwh . tapi tuwh bagi aku je laa . terpulang laa pada diri masing masing nak menilai nyer macam mana kan ? bukan apa , sekarang nie kan banyak dah kes kes lagu  lagu dari barat yang diilham kan seolah olah hendak memesongkan akidah anak cucu cicit adam kan ? so , aku x nak laa nanti kalau aku letak lagu barat sebarangan , orang label kan aku nie dengan label negetif !


bagi aku , sebelum benda yang kecik nie jadi lebih parah baik aku undur kan diri + mencegah diri aku nie dari musibah yang akan datang dengan cara tukar niat aku nak letak lagu coming home tuwh dengan lagu lagu melayu yang aku sendiri faham maksud dan makne nyer ! x kesah laa orang nak kata aku nie buta bahas inggeris sekali pown . yang penting , aku dapat jauh kan diri aku daripada perkara perkara yang boleh memesongkan akidah aku sebagai umat islam . insyaallah . :) so , kalau ada sesiapa yang menganggap pendirian aku nie kolot , terpulang pada diri masing masing , aku just luah kan apa yang aku rasa je . kalau pendirian aku nie salah , terima kasih kepada sesiapa yang menasihat kan aku .:D







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN