♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
tolong aku pada saat yang terakhir....
Tuesday, May 1, 2012 ✿ 7:27 PM ✿ 0 Royal Person (s)







Assalammualaikum...

okey , minggu nie minggu terakhir untuk aku study . minggu depan dah start nak exam ! yaallah , cepat nyer nak exam , aku x masih x ready lagi nak exam . :’( study pown alar kadar je . macam mana nak exam  kalau gini ? x confident langsung nak exam . dah laa 2 minggu terakhir sebelum nak exam jadual full dengan seminar teknik menjawab SPM ! please laa cikgu , x boleh ke kalau buat masa yang agak sesuai sikit ? macam haram je kan time nak exam , time tuwh laa nak buat seminar bagai ! buat laa lepas exam ke hape semua , minggu minggu terakhir tuwh lah sebenar nyer masa yang bagus untuk buat revision dengan cikgu cikgu dalam kelas , minggu minggu terakhir tuwh laa jugak masa yang terbaik untuk dapat kan tips tips exam dengan cikgu . eeeerrr ! tension jugak gini . :(


jadual exam x dapat lagi , yaallah x tenang gilaa hati aku nak exam mid year kali nie . okey fine ! aku pown x tahu laa kenapa laa wujud nyer perasaan aku time kemuncak gini ! lepas tuwh mula laa aku nak demam bagai , sebab rasa macam tension yang teramat . :| please , hati oh hati . tenang kan lah jiwa mu . aku x sanggup nak rasa macam nie lagi . tenang laa wahai hati ! sesungguh nyer aku memerlukan hati yang tenang untuk mid year kali nie . kalau perasaan aku nie wujud lagi time aku pra trial spm , yaallah hanya Allah je yang tahu aku macam mana .minggu nie aku terpaksa struggle habis habisan time study sebab aku x berkesempatan nak buat ulang kaji dengan cikgu cikgu dalam kelas akibat seminar teknik menjawab tuwh ! :( dalam kepala aku nie selalu tanya , kenapa laa seminar nie mesty kene buat minggu terakhir sebelum nak mid year ? x boleh ke buat lepas mid year sebelum pra trial spm ? tapi , entah lah ! semua tuwh hanya cikgu je yang tahu alasan + jawapan disebalik soalan aku tuwh semua . :|


yaallah , aku perlu kan keajaiban saat saat terakhir sebelum aku mid year ! kau kuat kan lah hati aku yang tengah resah gelisah nie . kau tenang kan lah hati aku nie , kau kuat kan lah semangat aku untuk buat study tanpa pertolongan cikgu cikgu aku . sesungguh nyer aku pada saat nie masih dalam awang awangan ! aku perlukan pertolongan daripada cikgu cikgu aku sebab hati aku nie x tenang nak exam mid year ! :'( x pernah hayat lagi sebelum exam penting macam nie aku x de dengan cikgu aku pada saat saat akhir . :'( ternyata aku perlukan cikgu aku ! sebab selalu nyer saat saat akhir macam nie lah semua kelengkapan yang diperlu kan untuk masuk dewan exam , cikgu ada bekalkan 80% dan aku yakin untuk jawab exam . tapi kali nie ? 50% 50% yang cikgu bagi sebelum masuk dewan exam ! :| teserlah semua yang berlaku akan menjadi mimpi ngeri aku di malam hari !


tapi aku cuba sedaya upaya untuk persiapkan diri aku sebelum masuk dewan exam 9 Mei nie , insyaallah aku akan buat yang terbaik walaupun x de ulangkaji dengan cikgu cikgu kat dalam kelas . insyaallah aku akan gunakan semangat yang ada nie untuk ulangkaji sendiri walaupun semangat yang ada nie just 50% je ! x kesah lah banyak mana pown semangat yang terkumpul dalam dada aku nie , yang penting aku mesty kene dapat keputusan yang membanggakan tanpa revision dengan cikgu cikgu dalam kelas . insyaallah ! saat saat akhir nie jugak , aku perlukan sokongan daripada semua insan insan yang ada disekeliling aku nie . pada masa yang sama , aku mengharapkan doa kejayaan buat aku + keajaiban yang berlaku . :) semoga dengan usaha yang dilakukan , aku dapat result yang makin hari makin membanggakan sebelum aku tempoh peperiksaan yang penting SPM ! doa kan kejayaan aku ye sayangs ? :-/ I CAN DO IT ! <3






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN