♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
tolong jangan nak salah kan orang lain....
Friday, May 4, 2012 ✿ 7:31 PM ✿ 0 Royal Person (s)




Assalammualaikum....


salam jumaat buat semua pembaca ! :') okey , hari nie hari jumaat yang penuh barakah , so semoga kita semua mendapat keberkatan daripada hari jumaat nie . insyaallah . :D hari nie aku nak luah kan sikit perasaan tak puas hati aku bila aku kene perlekeh kan dengan budak kelas akaun masa seminar geografi pagi tadi ! sumpah tergugat kesabaran aku nie ! okey fine , sebelum aku nak mengutuk kat sini . firstly aku nak mintak maaf kalau kalau ada yang x berkenan dengan aku punya entry kali nie , tapi sebagai manusia biasa yang tak sempurna + ada hati dan perasaan , aku jugak tak kan lari daripada perasaan yang aku rasa ! so , i'm really sorry ! :|


okey , pagi tadi masa seminar geografi , kelas aku combine dengan kelas akuan . seriously aku memang x sebulu dengan kelas akuan sebab pelajar perempuan kelas tuwh semua ala ala bajet cerdik + pandai . seriously ! semua nak tunjuk belang masing masing sedang kan pelajar kelas sains ? semua nyer x pernah tunjuk sikap macam pelajar kelas akaun tunjuk kan ! pelajar kelas sains semua nyer tunjuk sikap rendah diri . aku tabik dengan dyowg ! dari aku mula masuk last year , aku memang x berkenan dengan pelajar kelas akaun . sorry to say ! tapi tuwh laa hakikat nyer . -_-


pagi tadi , masa seminar , aku duduk 1 meja dengan pelajar kelas akaun . okey , memang aku terpaksa duduk kat situ sebab cikgu yang suruh group aku ke depan ! walaupun aku x sebulu dengan dyowg , aku terpaksa laa buat buat sebulu dengan dyowg sebab aku x nak cikgu kata aku macam macam + aku nak jaga hati cikgu sebab aku fikir aku nak SPM , so x kan aku nak ingkar arahan cikgu pulak kan ? nanti x berkat pulak ilmu yang aku terima . so , sebagai pelajar yang baik , aku rasa aku perlu jaga perasaan cikgu yang ajar aku tuwh . sebab semua ilmu yang aku belajar + dapat hari nie bukan sebab aku tapi sebab cikgu aku yang sebenar benar nyer . bagi aku , sebeluma aku buat apa apa aku kene fikir masak masak dulu . tambahan pulak aku nie pengawas sekolah , so aku kene laa tunjuk contoh yang baik kan ? :-/


so , lepas dah tukar tempat duduk , ktowg kene jawab soalan yang sukar untuk dijawab , so aku pown main agak agak je laa jawapan dye . aku pown x berapa nak confident jawab , so aku main letak je laa jawapan . masa aku dah letak jawapan kat kertas soalan aku tuwh , eyh ! ada pulak mata mata yang keranjang nie pandang jawapan aku . lepas tuwh dye pown main jawab je laa jawapan sama dengan aku . x lama lepas tuwh cikgi pergi kat group dyowg sebab nak tengok jawapan yang dyowg buat . lepas dah tengok cikgu tanya laa dyowg siapa punya jawapan nie . on the sport group tuwh salah kan aku pulak ! dyowg kata " saya x taw laa cikgu , yang nie ada orang aja " lepas tuwh cikgu tanya siapa ? waaahhhh ! elok je jawapan dyowg kan ? " tuwh haa , budak tuwh yang aja kan ktowg " pergh ! memang hebat laa kan ? (Y)


yang aku pelik nyer , asal pulak laa budak budak kelas kedua boleh tiru budak kelas ke tiga ek ? waahhhh ! nampak sangat laa korang x taw nak jawab lepas tuwh korang tiru aku kan ? lepas dah tiru jawapan yang korang dapat tuwh salah , on the spot laa korang nak tunding jari kat orang yang x bersalah tuwh kan ? fuuuuhhh ! memang double thumb up aku bagi kat korang laa weyh ! dah laa main tiru je jawapan aku kan ? lepas tuwh tiba tiba nak salah kan aku pulak ? sedang kan aku x taw pape pown ! sumpah korang memang terbaik laa ! sanggup tiru aku lepas tuwh nak salah kan aku kan ? nampak sangat macam aku nie lebih pandai dari korang kan sebab tuwh laa korang dengan senang hati nyer nak tiru aku . lepas tuwh bila dah salah terus nak salah kan aku sedang kan kesalahan korang tuwh korang nak tutup ? memang terbaikk lakonan korang ! 


oohhhh ! lupa pulak aku kan ? " kelas akaun " kan ? kan pandai ? so , memang laa pandai jugak berlakon depan cikgu ! kan ? aku memang x puas hati gilaa dengan group kelas akaun sebab sesuka hati je nak main tuduh tuduh aku kan ? sorry to say laa , memang buat masa nie aku x boleh nak maaf kan korang sebab korang dah malu kan aku dalam dewan seminar tadi . sumpah memang aku malu gilaa sebab ramai yang pandang aku . seolah olah aku yang ajar ajaran sesat kat korang kan ? double thumb up laa aku bagi kat korang ! first sebab dah malu kan aku kat dewan semiar . second sebab dah tuduh aku ajar kan bende yang salah kat korang ! sumpah korang memang terbaikkkk ! :| sebelum aku nak maki korang laa kan , aku nak ucapkan ribuan terima kasih laa sebab dah buruk kan nama aku hari nie . aku memang suka gilaaa ba** ! good luck for your exam next week ! aku doa kan korang , but aku harap result aku lebih gempak dari korang ! insyaallah . just wait and see ! see you next week ! :D




# jangan lupa saksikan majlis ijab dan kabul schawal secara langsung di astro ria dan astro awani jam 9.00 malam ! <3






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN