♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
aku terima seadanya....
Friday, June 1, 2012 ✿ 5:33 PM ✿ 0 Royal Person (s)



Assalammualaikum...


salam jumaat semua , semoga hari jumaat kali nie memberikan kita semua keberkatan dan barakah . insyaallah . :) sebagai mukadimah entry aku hari nie , aku nak story sikit pasal my lovely mother and my youngest sister . <3 hari nie aku jadi orang bujan kat rumah , wink wink . sunyi nyer bila duduk rumah sorang sorang ! :| mama ad adik bongsu aku pergi rombongan cik kiah kat johor , mama ada ajak aku , tapi aku yang berat badan nak pergi . nak buat taik mata je plan aku ! :D so , mama bertolak semalam pukul 8.30 malam . insyaallah , malam nie balik laa . aku saje je malas nak ikot , sebab pergi pown just balik hari kan ? so , aku fikir daripada aku penat penat duduk dalam bas untuk perjalanan yang jauh , better aku duduk rumah rehat kan badan aku kan ? :-/ aku pown x taw laa apa yang dibawa balik dari johor , harap harap bawak balik ole ole yang best best sikit ! :D at the same time jugak , aku harap perjalanan pergi dan balik dyowg x kan ada pape bende yang x diingini belaku sepanjang mereka kat johor , insyaallah . amin . :)




semalam , time aku chat chat dengan kawan kawan aku , ada pulak sorang kawan aku yang comment pasal blog aku , waahhh ! berbesar hati aku bila dye kata aku cara penulisan aku dalam blog nie macam kata kata orang yang matang ! :) ehem ehem , rasa macam kembang sekejup bila ada orang yang puji macam tuwh . :D but , aku x taw laa kalau pandangan orang lain pulak kan ? maybe ade sesetengah yang baca blog aku nie rasa macam aku nie memang teserlah keanak anakan aku kan ? maybe ade jugak sesetengah yang kata blog aku nie bercampur aduk , cerita pasal peribadi and what ever kan ? :-/ but , bagi aku , tuwh hal masing masing kan ? masing masing ada pendapat dan pendirian masing masing , aku x salah kan sesiapa , sebab masing masing ada kotak fikiran masing masing . aku ucap kan ibuan terima kasih kepada sesiapa yang berminat dan suka dengan apa apa yang aku telah post kan kat blog aku nie , aku jugak mohon seribu kali kemaafan jikalau selama aku ada blog nie , ada sesetengah pihak yang x berkenan dengan apa sahaja sama ada post entry atau sebagai nyer . 


dengan kesempatan yang ada hari nie , jikalau ada pihak pihak yang ingin luah kan pendapat , cadangan , atau apa sahaja yang ada dalam kotak fikiran yang ingin di berikan kepada aku untuk memperbaiki apa apa sahaja tentang blog nie , dipersila kan . aku terima sebarang cadangan , pendapat , luahan dan apa sahaja yang terbaik untuk aku . for me , x salah kalau kita nak luah kan apa yang kita rasa kepada seseorang jika apa yang kita nak sampai kan bende yang baik untuk seseorang , tetapi terpulang kepada diri masing masing untuk terima atau sebalik nyer . kita hanya manusia yang lemah dan x sempurna ini memerlukan antara satu sama lain untuk saling tolong menolong supaya apa kelemahan yang terdapat pada diri kita , kita boleh atasi walaupun kelemahan yang ada x dapat dibendung dengan sempurna . kan ? :-/  so , apa apa yang ingin diluah kan , dipersila kan , aku x pernah nak halang .sebalik nyer aku terima . :)


tapi , kalau ada sesetengah pihak yang x berapa suka dengan apa yang aku buat selama aku ada blog nie , dipersila kan jugak untuk nyata kan apa yang ada dalam kotak fikiran masing masing , but , aku mohon agar x de pihak pihak yang condemn , bambu , hentam aku habis habisan . tapi , aku mohon agar pihak pihak diluar sana nyata kan ketidak puasan hati tuwh dengan cara yang betul , baik , berhemah dan seumpama nyer . insyaallah , aku akan terima semua luahan yang dinyatakan kepada aku . insyaallah . :| so , lepas nie aku harap banyak lagi pihak pihak yang bagi aku motivation supaya aku dapat memperbaiki setiap kelemahan aku yang terdapat dalam blog nie . insyaallah . sama sama kita doa kan . ^__^ sebagai penutup kata , terima kasih daun keladi , kalau ada apa apa dihati , luah kan sahaja disini ! :D take care your self sayangs ! :)









Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN