♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Ada Masalah Teknikal
Monday, February 18, 2013 ✿ 3:55 AM ✿ 2 Royal Person (s)

 


السلام عليكم 
Peace be upon you



Okey, sebenarnya aku dah tak tahu nak buat apa lagi, sebab nya laptop aku nie dah tak boleh nak connect page facebook! Bayar line broadband mahal mahal, tapi tak boleh nak connect facebook! Okey, tapi tu aku tak kesah sangat sebab aku masih boleh online twitter dan berblogging, yang sakit hati nya, bila nak online facebook, tak boleh nak view page dia! And than nanti mula lah keluar, benda benda mengarut yang buat kan hati aku nie bertmabah parah sakit nya! Now, aku tengah cari orang yang pandai setup balik laptop aku nie, tapi masalah nya tak ada orang yang aku tahu! Sungguh sakit hati! Kalau ikutkan hati yang sedang amarah nie, memang nak je aku humban kan laptop aku kat dalam longkang, biar sakit hati aku tu beransur pulih! Tapi kalau aku dah humban dalam longkang, macam mana aku nak online semua kan? Okey! So pengajarannya, janagn ikut kan sangat perasaan syaitan yang berleluasa dalam diri! Nauzubillah!


Sekarang nie, bila aku tak dapat nak buka page facebook, sekali gus aku tengah berhutang dengan salah satu blogger nie! Blogger Zahidah Wahid. Dia dengan tulus nya follow blog aku, tapi bila turn aku nak follow blog dia, ada masalah! Sebab nya bila kita nak follow blog dia, kita kena connect dengan facebook. Facebook tulah yang menjadi masalah aku sekarang nie! Aku memang tak boleh nak bukak page facebook! Guna Mozila Firefox tak boleh, guna Google Chorome pun tak boleh! Haih, apalah nasib aku nie kan? Aku harap sangat bila aku post pasal entry nie, adalah insan insan yang tahu jalan penyelesaian masalah aku nie. Aku memang mengharapkan sangat laptop aku akan kembali normal macam dulu.













Note : Setiap dugaan dan ujian yang mendatang pasti ada hikmah disebaliknya dan setiap dugaan dan ujian yang mendatang pasti ada jalan penyelesaiannya. Insyaallah.






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN