♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Keputusan SPM 2012!
Wednesday, February 6, 2013 ✿ 9:58 PM ✿ 0 Royal Person (s)


 


السلام عليكم
Peace be upon you


Semalam aku tak dapat tidur, so bila tak dapat tidur mula lah nak online sampai ke pagi buta! Bila dah online, memang tak hingat dunia lah kan? Mentang mentang lah broadband aku dah tak ada problem, so boleh nak sengkang mata sampai pukul 4 pagi. Bila dah sengkang mata sampai pukul 4 pagi, bangun solat subuh pun mula laa liat macam dah kena gam gajah badan aku nie dekat atas katil! Ish ish ish, teruk kan perangai aku? So, bakal mak mertua diluar sana, kalau nak pilih calon menantu, jangan pilih macam aku! :D okey, dah jauh menyimpang dah aku nie!


Back to topic, sebenar nya aku nak share something yang penting kepada calon Sijil Pelajaran Malaysia 2012! Ehem ehem, attention please! :') Khabar angin yang belum pasti kesahihan buktinya ada mengatakan bahawasanya keputusan Sijil Pelajaran Malaysia 2012 akan diumumkan dan dikeluarkan pada 20 Mac 2013! wooooo! Aku sebagai calon Sijil Pelajaran Malaysia 2012, sememang nya tak senang duduk bila dah dengar khabar angin yang menyatakan keputusan akan keluar tak lama lagi! Mana tak nya, orang yang senasib macam aku nie, mesti berdebar debar nak tahu berapa A+ A A- B+ B C+ C D E G yang bakal tercatat dalam slip peperiksaan tu nanti! Yaallah, hanya Allah saja yang tahu macam mana tak senang duduk nya aku sekarang nie, tambahan pula aku nie anak sulung, jadi aku nie harapan keluarga. Semoga aku dapat laksanakan harapan keluarga dengan sebaik mungkin. Insyaallah. 



SUMBER : - click here -




Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN