♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Setelah Penat Lelah
Saturday, February 9, 2013 ✿ 4:13 AM ✿ 0 Royal Person (s)




السلام عليكم
Peace be upon you


Selama 2 hari aku edit blog aku nie, akhirnya! Siap jugak blog aku nie. Walaupun sekadar belajar dan ikut cara tutorial dekat Google, aku berjaya jugak hasil kan blog yang aku sendiri puas 100%! Ada jugak blogskins yang aku guna kan nie, aku edit guna cara aku sendiri, mula mula memang agak susah dan sukar nak edit sebab nie kali pertama aku ubah cara dengan guna clasic template, kadang kadang rasa fedup juga nak copy, paste, cut code dia semua, memang agak tenat jugak laa mata aku nie menjuling sebab memang kena hati hati masa nak copy, paste, cut code dia tu semua, kalau salah, memang satu kerja yang agak sia sia sebab kena mula dari awal! Bila nak edit pulak, tak boleh terus save, kalau save awal awal bila tak kena dengan blogskins kita, alamat nya hancur lebur laa kita punya blog nie! So, kalau nak edit tu memang kena ada tahap kesabaran yang tinggi sebelum terhasil nya satu kerja yang amat memuaskan hati! 


Alhamdulillah, dengan berkat kesabaran dan ketekunan aku, aku dapat jugak habis kan dan siap kan blog aku nie! Memang agak membanggakan sebab nie kali pertama aku edit blog aku secara keseluruhan, boleh dikatakan 99% semua aku edit kan balik. Cuma ada sikit sikit serpihan serpihan lama daripada cara lama aku masuk kan ke cara yang baru nie. Boleh dikatakan transformasi yang berjaya jugak lah! wink wink! sekarang nie blog aku lebih kelihatan fresh dan matured. Ceeehhhh! matured ke? No comment! Tapi setakat nie aku puas hati yang teramat sangat dengan penampilan terbaru blog aku nie! Nak sampai ke tahap sekarang nie memang aku mengaku bukan senang, tapi Alhamdulillah nie je yang mampu aku hasil kan, aku harap agar semua orang suka dengan penampilan terbaru blog aku! ♥


Sumber Tutorial :  - disini -
                            - disini -
                            - disini -
                            - disini -



Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN