♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Tawaran Ke Tingkatan6
Tuesday, April 30, 2013 ✿ 12:04 AM ✿ 0 Royal Person (s)




السلام عليكم 
Peace be upon you


Alhamdulillah, dengan keizinan nya aku dapat tawaran ke tingkatan 6. Syukur! Ternyata aku memang ada peluang nak melanjutkan pelajaran. Tapi aku sedih, sebab mama tak bagi aku peluang nak cuba tingkatan 6. Mama kata buang masa kalau masuk tingkatan 6 ni, lagi pun pelajaran tingkatan 6 ni susah! So, jangan nak buang masa dan ambik risiko! Mungkin mama tak nak aku pecah otak bila masuk form 6 nanti kan? Kena struggle habis habisan bila masuk form 6 nanti. Mama suruh aku tunggu ke keputusan UPU aku. Kalau ditakdirkan aku tak ada rezeki nak sambung belajar kat IPTA, mama sanggup keluarkan duit untuk bayar kos belajar aku kat IPTS. Tapi sebenar nya aku mengharap sangat salah satu permohonan aku kat UPU akan sangkut 1 2. Kalau tak dapat UIA or UNISZA, harap harap ada lah peluang aku kat UiTM. Insyaallah. 


Aku memang mengharap sangat dapat masuk U, yelah, dengan usaha masa SPM hari tu, aku nak lah result aku laku nak mohon U. Tapi kalau tak dapat U sekali pun, aku harap aku dapat sambung belajar tempat yang bagus dan menyediakan peluang pekerjaan. Aku tak nak jugak belajar bertahun tahun, bila dah grad, menganggur! Aku tak nak lah macam tu, aku harap rezeki akna menyebelahi aku. Tapi buat masa ni aku harap yang aku ada tempat kat salah sebuah IPTA yang aku mohon masa UPU hari tu, Insyaallah. Dengan berkat doa aku, Insyaallah aku ada tempat kat salah satu IPTA yang aku mintak. Tapi kalau rezeki aku memang dah kat IPTS, aku sendiri tak menolak. Mungkin dah memang takdir aku kat sana. Kan? Yang penting, sambung belajar!









Note : Politik, politik jugak. Kempen, kempen jugak. Perpaduan antara kaum jangan diabaikan!






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN