♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Bakal Mahasiswi Universiti Sultan Zainal Abidin.
Friday, May 17, 2013 ✿ 11:59 PM ✿ 0 Royal Person (s)




السلام عليكم 
Peace be upon you


Hari ni keputusan UPU keluar. Dengan hati yang berdebar debar nya, aku gagahkan semangat, kentalkan jiwa dan sanubari untuk bukak lama web UPU. Dengan perasaan yang gundah gelana nya, aku mulakan dengan Bismillah. Dengan perasaan yang diselubungi debaran yang amat kuat, aku gagahkan jugak jari jemari aku untuk tengok keputusan UPU. Finally! Dengan lafaz Alhamdulillah, permohonan aku berjaya! Aku ditawarkan untuk melanjutkan pengajian aku di Institusi Pengajian Tinggi Awam di Universiti Sultan Zainal Abidin. Syukur Alhamdulillah! Akhirnya segala kata kata negetif aku sesama sekali meleset! Ternyata aku masih ada peluang dan ruang untuk melanjutkan pengajian aku di Universiti. Alhamdulillah, dengan berkat doa aku, akhirnya Allah makbulkan segala permintaan hambaNYA. Syukur kepada mu Ya Allah. Aku sebenarnya tak sangka jugak dapat tawaran UniSZA ni, aku just target UiTM. Yelah, sebab aku tau result aku macam mana nak pergi jauh jauh, tapi ternyata sangkaan aku meleset belaka! Aku ada rezeki kat UniSZA. Walaupun aku ada rasa sedih sikit sebab tak dapat UiTM, aku tetap rasa happy sebab hasrat aku nak masuk universiti termakbul! Alhamdulillah!


Rasa excited nak masuk U pun ada sekarang ni! Tapi rasa sedih sebab nak berjauhan dengan family pun ada. Macam macam yang aku rasakan sekarang ni! Agak agak macam manalah life aku nanti bila dah jauh dengan family, kan? Lepas ni aku kena survive sendiri lah, no more family! Insyaallah, aku boleh nya survive, sebab ramai jugak senior senior aku belajar kat UniSZA. So, maybe aku akan dapat biasakan diri aku nanti kat sana. Sebab ramai jugak yang aku kenal. Insyaallah. Doa doa dan mudah mudahan semuanya akan berjalan dengar lancar. Dengan sukacitanya, aku bakal mengikuti pengajian diploma aku di UniSZA dalam bidang Pemasaran! Yes, Diploma Pemasaran. Insyaallah, lepas ni aku kena struggle lebih kuat untuk bersaing dengan mahasiswa dan mahasiswi yang lain. Aku harap harap segala urusan aku di IPT nanti berjalan dengan lancar! Insyaallah. 













Note : Semua excited dengan keputusan UPU masing masing. Kepada yang tak berjaya, jangan putus asa!








Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN