♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Kehidupan Di Semester 1
Monday, October 28, 2013 ✿ 11:59 AM ✿ 0 Royal Person (s)




السلام عليكم
Peace be upon you


G O O D  M O R N I N G! Hari ni mood nak update blog terasa seperti membuak buak walaupun tak ada topic yang menarik yang aku nak share kan! Semua benda dah settle pagi ni sebab nya kelas aku start pukul 8 pagi! Ergh! Aku paling tak suka sebenar nya bila ada kelas awal awal pagi macam ni! Kelas pagi pagi macam ni lah hari yang paling malang sekali bagi aku sebab nya setiap kali kelas pagi, muka aku jelah yang sokmo lambat nya! Haihhh! Kalau awal tu, makna nya adalah orang yang tolong kejutkan aku daripada tidur yang nyenyak! Tak pun ada yang meganggu tidur aku tu! Tulah, orang tua tua ada pesan, kalau lepas subuh tu, jangan tidur. Ni tak, lepas subuh mesti nak sambung tidur jugak, lepas tu mula lah kelas tah kemana, tidur tah kemana! Ergh! S T R E S S!


Nasib baik lah lecture semua nya jenis yang sporting kalau masuk kelas lambat, tapi kalau muka aku je yang lambat, memang tak sedap jugak mata memandang nya kan? Tapi tulah, memang susah aku nak buang tabiat datang awal ke kelas nie! Ergh! Apa lah nasib aku! Dasar susah nak bangun pagi! Sebenarnya hari ni nak story pasal subjek yang aku kena amik kat UniSZA untuk Semester 1 ni. Saja je nak share, bosan bosan tak tahu nak share apa, share pasal belajar apa salah nya kan? *buat muka comel* Untuk semester 1 ni, aku perlu amik 6 mata pelajaran merangkumi 18 jam kredid! Setiap 1 matapelajaran yang aku amik tu, besamaan 3 jam kredid. Nampak macam sikit je, tapi ternyata memang bukan mudah dan senang dengan 6 mata pelajaran = 18 jam kredid! Nak nak pulak spesis manusia yang macam aku ni! Yang sokmo bangun lewat! Memang kelam kabut dunia aku setiap masa!


Buat masa sekarang ni, aku rasa aku boleh bawak lagi subjek yang aku perlu amik tu, cuma nya aku ada problem bila part pelajaran Business Mathematics aku! Yaallah! Selama sebulan aku belajar ni, aku baru masuk topic 4, macam nak mati dah rasa nya aku nak fahamkan jalan kira kira dia! I'm need tutor who can teach me Business Mathematics! Ternyata business mathematics ni makin lama makin susah! Sedih! Aku kena kerja keras lagi lebih untuk Business Mathematics ni! Tak boleh takat level 1 je, kena sampai level 5 dah ni nak faham kan! Ergh, rasa nya setakat sini dulu lah aku share pasal mata pelajaran aku. Seakan akan tak ada feel langsung nak share kat blog ni, ada masa dan ada mood aku sambung balik! * gelak jahat*










Note : Minggu depan cuti mid sem! Yahoooooooooo!!






Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN