♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
Final Exam Yang Semakin Hampir!
Friday, December 20, 2013 ✿ 4:59 AM ✿ 0 Royal Person (s)



السلام عليكم
Peace be upon you


Jam dah menunjukkan pukul 4.55 AM! YES! Dah nak dekat pukul 5 pagi sebenar nya, tapi aku yang degil ni tak reti bahasa nak tidur. Ergh! Ergh! Actually, aku tak boleh nak tidur. Macam biasa lah, hujung minggu je mesti nak perkena tidur lepas subuh! Allahuakbar! Kalau tidur lewat buat solat sunah tahan jugak kan? Subhanallah! Laghro laghro! Padahal next 2 weeks lagi aku dah nak final exam, tidur lambat lambat kalau study molek jugak, ni tak! Bahan mengadap laptop online! Apa lah nak jadi dengan aku ni kan? Tak boleh dijadikan contoh langsung. Nak berjaya, tapi tak nak usaha?! Macam mana nak dapat result yang cemerlang, right? Ergh! Payah nya aku ni nak study! Sumpah malas sangat! Agak agak, bila lah aku ni nak rajin study ni? Subjek yang aku ambik untuk semester 2 ni killer killer lah jugak! Terutamanya, subjek Business Mathematics! Errrgggghhhh! H E L P  M E!!!!! Anyone can teach me about Bus Math?! I'm need somebody can be my tutor! I'M N E E D! Aku tak nak lah hampakan harapan family aku nak tengok aku grats dengan cemerlang, tapi aku kat sini seakan akan berfoya foya je kan? Yaallah! Kau berilah aku kekuatan utuk aku tempuhi segala kemalasan aku ni! Aku tak sanggup nak bermalasan macam ni. Aku nak dapat result yang cemerlang, nak rasa anugerah DEKAN! Nak jugak naik pentas ambik anugerah Dekan! N A K! N A K! 

T A P I  M A L A S  S T U D Y,  M A C A M  M A N A  N A K  D A P A T  D E K A N?!










Note : Semoga aku akan dapat hidayah untuk sedar dengan semua ni! Insyaallah.







Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN