♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
asal x minx dulu?????!!!!
Wednesday, March 2, 2011 ✿ 6:40 PM ✿ 0 Royal Person (s)
pergh!!
mental aku pg tdi!
mmg mental glew2 r...
arap aku besabar jew...
law x..
aku ase..
da melayang botol air aku
kat kepale cowg dax nie.....

yeaw...
de kew ptot..
balex dry pj tdi..
aku msok r clz....
penat glew pj pg tdi...
blew msuk clz jew....
ngok2 dax2 nie da makan aku
nyer sandwich!

pergh!
aku pew ag???!!!
agin satu badan lowh!
mental aku!
da r mkn owg nyer..
sampay 2 lax!
huh!
mmg ase nekik n tecabar r aku!
pz tuwh..
tuwh tahan ag....
blew aku nga mental2 tuwh...
aku ngok btol air aku yg kat
ats meje..
da kosong!
x de air!
huh!
aku ag r....
mental abz absan lowh!
mmg nekik towl..
nseb bek era de...
law x...
aku ase mmg da cnfrm melayang btol
air aku tuwh kat kepale owg....
dasar mke x malu an???!!
da r minum air owg!
minum sampy abz lax!
eeee!!
jahil towl!
cam owg x betamadun!
ish!
ase mmg nekik r...
jgn sampay aku x halal an pew yg 
dye da minum????
aku nie..
pantang law owg wat jahat kat aku....
law wat..
aku mmg wat kat dye 2 kaly
gande balik!
jgn mra r law aku wat gtu!
aku mmg x ske...
aku da bek2 nan dye..
dye wat aku gni an????
mmg carik nahas lowh!



* ko jgn ngat...aku dax baru...
ko leyh wat ske2 aty ko jew....
aku x tunjuk ag aku nyer belang..
law da tunjuk nty....
jgn ase benci n nyampah lax nan aku!

Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN