♥ Sleeping Beauty Fairy Tale ♥
music
Put something here.

JOURNAL PAGES LOVE DARLINK
pliz.....!!maaf kan aku.....????!!!
Tuesday, March 1, 2011 ✿ 7:04 PM ✿ 0 Royal Person (s)
oh sayang!
maaf kan aku???
aku taw...
semue yg belaku ini..
salah aku....

maaf kan aku???
aku taw...
aku da byk kaly wat salah....
tapi..
aku adelah seowg insan biase..
yg x pena lary drp melakukan kesalahan...
sayang!
maaf kan aku???!!
aku taw....
aku da byk kaly wat kau kecewa...
aku da byk kaly wat kau kecil hati..
aku da byk kaly wat kau bingung...
aku da byk kaly wat kau terase....
dgn tindakan yg aku lakukan...

sayang!
maaf kan aku???!!!
aku ini adalah insan yg lemah!
aku x sempurna....
aku taw..
masih byk yg perlu aku pelajari....
aku mengaku akan kesalahan ku....


sayang!
berilah aku peluang untuk aku
tebus balex kesalahan dan kesilapan
yg telah aku lakukan kpd kau!
aku merayu!
aku merayu sayang!
berilah aku peluang....
agar aku dapat pelajari dgn
kesilapan yg telah aku lakukan....
aku tidak sempurna!
walau pape pown yg
belaku dan t'jadi...
kau tetap insan yg aku
SAYANGI..........!!!
maaf kan aku.......

*iLysm sayang!<3

Dashboard Follow

Miss Sleeping Beauty


 photo ed19d7ae-2426-43c5-8272-709ce60cc9a2_zps302609d8.jpg


Welcome to my online diary Darling! This blog belongs to the Sleeping Beauty named Nur Shafika.

Last Moment


Chit Chat


Thank You
Skin edit by ADSA ADAM
Basecodes by JAJA
Others ; xx
skin edited by : SHAFIKA MAZLAN